میتسوبیشی در پی احیای برند خود در آمریکا است

 میتسوبیشی در تلاش برای احیای تجارت خود در ایالات متحده و کانادا، در پی عرضه یک وانت پیکاپ و سدان جدید در بازار آمریکای شمالی است.

به گزارش ایسکانیور، مدیر اجرایی جدید این خودروساز ژاپنی، Trevor Mann برنامه احیای بزرگی را برای میتسوبیشی تعریف کرده است. Mann که پس از خرید سهام 344 درصدی این برند توسط نیسان به عنوان مقام ارشد میتسوبیشی انتخاب شده اعلام کرده است که جزئیات برنامه احیای این خودروساز هنوز مشخص نشده اند اما ایالات متحده، چین و آسیای جنوب شرقی بازارهای هدف آن هستند.

وی معتقد است که یک وانت پیکاپ و سدان جدید برای بازار ایالات متحده می توانند موفقیت خوبی را برای میتسبیشی در پی داشته باشند. Mann بر این باور است که در شرایط محبوبیت پیکاپ ها در ایالات متحده، یک پلتفرم پیکاپ مشترک بین میتسوبیشی و نیسان می تواند گزینه مناسبی برای هر دوی این برندها باشد. گمان می رود سدان این خودروساز بر اساس پلتفرمی کنونی از نیسان ساخته شود تا به کاهش هزینه ها کمک شود.

Mann هم چنین در پی تولید مجدد خودروهای میتسوبیشی در آمریکا است. کارخانه این خودروساز درIllinois آمریکا که کراس اوور اوتلندر اسپرت را تولید می کرد اواخر سال 20155 تعطیل شد اما با همکاری نیسان که دارای مرکزی تولیدی در آمریکای شمالی است، تولید مجدد محصولات میتسوبیشی در این منطقه گزینه ای ممکن است.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:

کد خبر: 764628

وب گردی

وب گردی