برگزاری آیین گرامیداشت استاد شهید مطهری وروز معلم همراه با فرا رسیدن روز جهانی ماما در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهربابک

آیین گرامیداشت استاد شهید مطهری و روز معلم همراه با فرا رسیدن روز جهانی ماما در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهربابک برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر حسین سبزعلیان رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهربابک، ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و سالروز استاد شهید مطهری وروز معلم ،فرا رسیدن روزجهانی ماما، را به استادان ودانشجویان دانشگاه تبریک گفت.

وی با بیان اینکه جامعه دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهربابک حمله تروریستی به مرزبانان میرجاوه وبه شهادت رساندن ده نفر از فرزندان این مرز وبوم را محکوم کرد وشهادت این عزیزان را به ملت شریف ایران به خصوص خانواده این شهیدان تسلیت گفت .

وی اظهار داشت: امنیت وارامشی که در جامعه حاکم است که شما دانشجویان بتوانید به راحتی مدارج علمی را طی کنید همگی ما مدیون خون این شهیدان هستیم .در این مراسم وی از حضور پرشور استادان ودانشجویان به خصوص استادن ودانشجویان رشته مامایی تشکر وقدر دانی کرد.

بنیادپورعضو هیات علمی ومدیر گروه رشته مامایی واحد نیز اظهار داشت: بنده نیزضمن تبریک اعیاد شعبانیه وسالروز شهادت استاد مطهری وروز معلم وفرا رسیدن روز جهانی ماما وبا اشاره به اینکه عقد قرارداد بین دانشگاه وبیمارستانهای مختلف اعم از بیمارستان غرضی ، امام رضا (ع) سیرجان وبیمارستان شهرستان خاتم وبیمارستان ولی عصر (عج) شهربابک که با پیگیریهای مسئولین دانشگاه و با مشقت زیاد صورت گرفته است را باید قدر بدانیم، از دانشحویان رشته مامایی که جهت گذراندن طرح به این بیمارستانها معرفی می شوند خواست حداکثر استفاده از امگانات موجود بیمارستان جهت یادگیری را انجام دهند، تا در اینده بتوانند برای جامعه مفید باشند و بتوانند خدمات ارزنده ای برای مردم انحام دهند. وی نیز از تمامی استادن ومسئولین ودانشجویان دانشگاه تشکر وقدر دانی کرد.

در ادامه این مرسم از استادن ودانشجویان برتر با اهداء شاخ گل ولوح تقدیر به رسم یاد بود قدر دانی شد. ودر پایان برنامه های متنوع وشاد فرهنگی نیز برگزار شد.

کد خبر: 764639

وب گردی

وب گردی