تقدیر رییس واحد رودان از درخشش ورزشکاران دانشجوی این واحد

با توجه به قهرمانی تیم دو میدانی و تیم کشتی واحد رودان در مسابقات استانی و نایب قهرمانی ابراهیم داوری دانشجوی این واحد در مسابقات المپیک پیش کسوتان در نیوزلند دکتر حسن داوری کسب این افتخارات در هفته اخیر را به این ورزشکاران دانشجویان، اساتید و مردم شهرستان رودان تبریک گفت.

به گزارش ایسکانیوز، رییس واحد رودان در این پیام عنوان کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

کسب عناوین استانی و ملی و بین المللی توسط تیم های ورزشی این واحد دانشگاهی در رشته های دومیدانی، کشتی و وزنه برداری در هفته اخیر نشان از استعداد و توانایی بالای دانشجویان این واحد در عرصه ورزش قهرمانیست.

اینجانب به مصداق حدیث شریف من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق از تمام ورزشکاران این واحد که در عرصه های مختلف ورزشی همچون سالهای گذشته درخشیدند تقدیر و تشکر می کنم و برای این بزرگواران که باعث اعتلای جایگاه این واحد شدند از خداوند منان آرزوی توفیق و سلامتی دارم.

بر خود لازم میدانم از زحمات تمام افرادیکه زمینه این افتخار آفرینی ها را مهیا کردند بالاخص ورزشکاران، مربیان، سرپرستان ومسئول تربیت بدنی این واحد قدردانی کنم.

صمیمانه در برابر تلاشهای شبانه روزی این عزیزان علی رغم تمام کمبودها سر تعظیم فرود آورده و این موفقیت را به همه ورزشکاران این واحد، خانواده های آنها، مربیان، جامعه دانشگاهیان و مردم شهرستان رودان تبریک عرض نموده توفیق روافزون آنها از درگاه احدیت مسئلت می نمایم.

کد خبر: 764733

وب گردی

وب گردی