حجت الاسلام رئیسی به خوزستان می رود

مسئول روابط عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان از سفر حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری به این استان خبر داد و گفت: این سفر، در روز دوشنبه هجدهم اردیبهشت ماه انجام می شود.

به گزارش ایسکانیوز، محمدامین سواری گفت: حجت الاسلام رئیسی پس از استقبال مردمی در فرودگاه بین المللی اهواز، در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز حضور یافته و طبق برنامه، سخنرانی این نامزد دوازدهمین دوره انتخابات یاست جمهورری، ساعت 17 برگزار می شود.
مسئول روابط عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان از عموم مردم و هواداران انتخاباتی خواست در مراسم سخنرانی انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی حضور داشته باشند.
مسئول روابط عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان در ادامه گفت: سفر حجت الاسلام رئیسی به خوزستان یک روزه است و هنوز برای حضور انتخاباتی وی در شهرستان های استان تصمیم خاصی گرفته نشده است.
به گزارش ایرنا، هنوزهیچ یک از نامزدهای پست ریاست جمهوری به استان خوزستان سفر نکرده اند وگفته می شود محمد باقر قالیباف دیگر نامزد اصولگرای پست ریاست جمهوری هم در هفته جاری به خوزستان سفر می کند.
بنا به این گزارش جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) از آقایان قالیباف و رئیسی در رقابت های انتخاباتی حمایت می کند ولی گفته می شود در صورت پیشی گرفتن آرای هر کدام ، یکی از این دو به نفع دیگری کنار خواهد رفت تا پیروزی احتمالی بر جناح رقیب فراهم شود.

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی / منتشر کننده: فاطمه سرلک

کد خبر: 764737

وب گردی

وب گردی