بازدید ریاست و مدیران دانشگاه پلی تکنیک سلیمانیه عراق از واحدسنندج در راستای اجرای توافق­نامه

به منظور پیگیری روند اجرایی توافقات به عمل آمده پیشین در خصوص همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی سنندج و دانشگاه پلی تکنیک سلیمانیه هیأتی متشکل از ریاست و مدیران دانشگاه پلی تکنیک سلیمانیه عراق از دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج بازدید کردند.

به گزارش ایسکانیوز، روز چهارشنبه سیزدهم اردیبهشت این هیأت که از دکتر ئالان فریدون، ریاست دانشگاه پلی تکنیک سلیمانیه، دکتر بختیار شریف، مدیر امور بین الملل، دکتر کاظم رئیس انستیتوی سلیمانیه ، دکتر عثمان مدیر گروه رشته حسابداری و آقای شاخه وان مدیر امور گمرکی مرز باشماخ تشکیل شده بود در بعد از ظهر روز چهارشنبه در ساختمان حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی سنندج از طرف معاونین و مدیران و جمعی از اساتید دانشگاه و دکتر امید ورزنده رئیس مرکز تحقیقات کردستان شناسی به نیابت از سوی رئیس دانشگاه مورد استقبال قرار گرفتند.

در این نشست ابتدا ضمن عرض خیر مقدم از جانب دکتر ورزنده و معرفی اعضای هیأت اقلیم کردستان عراق و دانشگاه آزاد اسلامی سنندج و ارائه گزارشی از روند اجرایی قرارداد همکاری مابین هر دو دانشگاه و پیشرفت همکاریها، آقای دکتر آرش سیاری معاونت آموزشی دانشگاه به معرفی اجمالی توانمندی های دانشگاه و تعداد رشته ها و گروههای علمی و آزمایشگاههای تخصصی پرداخته و سپس آقای دکتر عبدالله رفاعیمعاون پژوهشی دانشگاه وضعیت پژوهشی دانشگاه را تشریح نمودند.

در ادامه رئیس دانشگاه پلی تکنیک سلیمانیه دکتر ئالان فریدون ضمن تشکر از میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی سنندج و تأکید بر پیگیری مستمر و فعال توافق همکاری میان هر دو دانشگاه، اعلام نمودند واحد سنندج نیازی به معرفی نداشته و در تعریف نمی گنجد و پیشرفتهای این دانشگاه و وضعیت علمی آن بسیار چشمگیر و مایه افتخار است. این دانشگاه برادر دانشگاه پلی تکنیک سلیمانیه بوده و ما کماکان پیگیر پروژه ها و اهداف مشترک هستیم و حوزه همکاری هایمان را در بخش های مختلف گسترش خواهیم داد.

وی افزود ما با جدیت از تأسیس شعبه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج در سلیمانیه و اقلیم کردستان حمایت نموده و و این امر نه تنها از جانب ما، بلکه مورد حمایت وزارت آموزش عالی حکومت اقلیم کردستان نیز است.

همچنین در ادامه این نشست اعلام شد که کمیته مشترک هر دو دانشگاه به زودی در خصوص اجرایی شدن قرارداد همکاری شروع به کار عملیاتی و اجرایی می کنند.

کد خبر: 764884

وب گردی

وب گردی