برای  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نباید از هیچ کار فرهنگی دریغ کرد

جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک با حضور حجت الاسلام جوانمردزاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان خوزستان در واحد اندیمشک برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در ابتدای این جلسه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک با تبریک به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه، این ماه را فرصتی گرانقدر به منظور گسترش و ترویج الگوهای دینی و فرهنگی در میان دانشجویان گرامی برشمرد و گفت: امیدوارم با برنامه ریزی‌های صورت گرفته آمادگی روحی و معنوی جهت ورود به ماه مهیمانی خدا را پیدا خواهیم کرد.

دکتر امین‌رضا جمشیدی بابیان اینکه از افتخارات واحد اندیمشک وجود دانشجویان شجاع، مومن و ایثارگر است، گفت: این واحد دانشگاهی سه تن از عزیزان دانشجوی خود را در راه دفاع از اسلام ناب محمدی (ص) تقدیم کرده است و ما وظیفه داریم در راستای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از هر گونه کار فرهنگی ماندگار دریغ نکنیم. بنابراین ساختمان ادارای را به نام شهدای مدافع حرم مزین کردیم و چند روز آینده یادمان سه شهید دانشجوی‌مان شهید امیر علی هویدی، شهید احمد حاجیوند الیاسی و شهید محمدحیوری در این واحد دانشگاهی را نصب خواهیم کرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان خوزستان با بیان این نکته که جایگاه شدای مدافع حرم باید به سایر دانشجویان شناسانده شود، گفت: نامگذاری اماکن بنام شهدا بسیار خوب است اما ادامه دادن راه شهیدان از اهمیت بارزتری برخوردار است و ان‌شاءالله بتوانیم این راه را حفظ و تقویت کنیم.

حجت الاسلام جوانمردزاده افزود: توصیه دین ما این است که حق رابشناسیم و در کنار حق باشیم زیرا اگر کسی در مقابل حق باشد هلاک می شود. خداوند می فرماید من حق هستم و از همین رو شناخت ویژگی های حق مهم می باشد. حق ثبات دارد و شفاف است . آشکار و پنهان نمی شود و حادثه عاشورا جلوه ای از حق بود و وظیفه ما دفاع از حق، مسیر خداوند و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلام است.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی / انتشار دهنده: پارسا فرخوی

204/201

کد خبر: 764950

وب گردی

وب گردی