نقش فرهیختگان در تبیین جایگاه ویژه انتخابات بسیار مهم است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج گفت : حضور آگاهانه و همراه با روشنگری از جمله ویژگی‌های جامعه دانشگاهی در عرصه‌های مختلف است و نقش فرهیختگان در تبیین جایگاه ویژه انتخابات برای اقشار مختلف مردم بسیار مهم است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، علیرضا چمکوری در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج، گفت: انتخابات قبل از اینکه رأی به کاندیداها باشد رأی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، انقلاب و تمامی ارزش ها و آرمان های والای اسلامی است.

وی افزود: حضور سلایق مختلف در انتخابات ریاست جمهوری، نشانگر سهیم بودن تمامی گرایشات سیاسی در تعیین سرنوشت کشور است و در چنین شرایطی است که کشور به سمت تعالی سوق پیدا می کند.

چمکوری گفت: وقتی رییس جمهوری را انتخاب می کنیم،یعنی تمام امور اجرایی کشور را در دست کسی می گذاریم که برخاسته از ارادة ملت است و این کار به معنای قدرت مردم در ادارة امور کشور است.

وی ادامه داد: اقتدار روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی و تداوم پیشرفت‌های چشمگیر و همه جانبه در زمینه های علمی، فناوری و توسعه کشور مرهون مشارکت همه ملت بزرگ ایران در صحنه های سرنوشت ساز بوده وخواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج گفت: حضور مردم در عرصه انتخابات باعث مأیوس شدن دشمن و مشروعیت بخشیدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های منطقه‌ای و بین‌المللی خواهد شد.

وی افزود: شرکت فعال اقشار مختلف مردم در انتخابات نشانه پشتوانه مردمی است و چگونگی پیروزی نامزدها نشانه ذائقه سیاسی جامعه است.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی

204/201

کد خبر: 764989

وب گردی

وب گردی