قایق تاشو هم از راه رسید

دو شرکت تجاری با همکاری هم قایق های کایاک ویژه ای را تولید کرده اند که قابل تا زدن است. با تا زدن قایق یاد شده ابعاد آن به اندازه یک ساک دستی معمولی خواهد بود.

به گزارش ایسکانیوز، این قایق کایاک که توسط دو شرکت اوروکایاک و توپو طراحی شده، به علاقمندان امکان می دهد قایق خود را به راحتی در قالب یک ساک دستی با خود حمل کنند و در کنار دریاچه ها یا دریاها آن را باز کرده و به شکل یک قایق کایاک کوچک درآورند و سپس بر روی آب پارو بزنند.

کل فرایند باز کردن و تنظیم کردن این قایق برای استفاده به سه دقیقه زمان نیاز دارد. این قایق بعد از باز شدن حدود ۱۱.۵ کیلوگرم وزن خواهد داشت و طول آن به ۳.۶ متر و عرضش به ۷۱ سانتیمتر می رسد.

حداکثر وزنی که این قایق می تواند تحمل کند، ۱۳۶ کیلوگرم است و لذا حداکثر دو نفر می توانند به طور همزمان سوار این قایق شوند. همچنین می توان از این قایق برای جابجایی حداکثر ۱۴۰ لیتر مایعات استفاده کرد.

دو بخش انتهایی و ابتدایی این قایق دارای تنظیماتی قابل تغییر برای تسهیل نشستن و حضور افراد است. قیمت این قایق که به طور محدود از اوایل تابستان عرضه می شود ۱۳۰۰ دلار است و همراه با آن یک پاروی رایگان هم در اختیار خریداران قرار می گیرد.

200/202

منبع: مهر

دریافت کننده: ناهید سمیعی / انتشار دهنده: پارسا رخوی

کد خبر: 764997

وب گردی

وب گردی