رونمایی از ترجمه شاهنامه فردوسی به زبان ایتالیایی

ترجمه ایتالیایی شاهنامه فردوسی ساعت 18 روز یکشنبه(17 اردیبهشت ماه) در سرای اهل قلم سالن بین‌الملل با حضور مسئولان ایتالیایی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ستاد خبری و امور رسانه‌ای سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، روز یکشنبه (17 اردیبهشت) از ساعت 11 در سالن بین‌الملل نشست اول با موضوع «نگاهی بر تعامل شعر و ادبیات معاصر ایران و آلمان» با سخنرانی آقای عبداللهی، دانیلا دانتس، یان فولکر روهنرت، زیلکه شویرمن، ماکس چولک، میشائیل دونهاورز و شارلوته وارزن برگزار خواهد شد.

نشست دوم سالن بین‌الملل در ساعت 12.45 به معرفی کتاب «راهنمای معماری ایران» با حضور نویسنده کتاب، مایر وینسر خواهد پرداخت.

در نشست سوم سالن بین‌الملل که از ساعت 14 برگزار می‌شود، محمدحسین هاشمی، امیر مسعود شهرام‌نیا و محمدحسین احمدی به سخنرانی درباره راهکارهای هم‌افزایی توان حضور ناشران ایرانی در نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب خواهند پرداخت.

در چهارمین نشست این سرا نیز که در ساعت 18 برگزار می‌شود، ترجمه کتاب شاهنامه فردوسی به زبان ایتالیایی رونمایی خواهد شد.

همچنین در غرفه کشور ایتالیا که به‌عنوان مهمان ویژه در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران حضور دارد، از ساعت 15 نشستی با موضوع بررسی آثار ایتالو کالوینو و شهر تهران با حضور مارکوبلپولیتی و آنتونیو شرکا برگزار می شود.

همچنین در این غرفه در ساعت 16 طی نشستی چگونگی به تصویر کشیدن، ساخت و روایت شهرهای فردا بررسی خواهد شد.

دریافت کننده: بخشی پور/انتشار:سلیمی

502

کد خبر: 765029

وب گردی

وب گردی