کارهایی که باید تا قبل از چهل‌ سالگی انجام دهید

روزمرگی و ناکام از دنیا رفتن باب میل کسی نیست. توصیه‌های هیجان‌انگیز زیر به حفظ سلامتی و شادابی شما کمک بسیاری می‌کنند.

به گزارش ایسیکانیوز، هر یک از ما گاهی احساس می‌کنیم حسرت‌هایی به دل داریم و به قولی، زندگی نکرده‌ایم. لیست زیر کارهایی است که شما باید تا ۴۰ سالگی انجام داده باشید. اگر سنتان زیر ۴۰ سال است، نگران نباشید هنوز برای شروع دیر نشده است.

۱- شنا در آبشار (امتحان کردن کارهای جدید)

تورهای مسافرتی زیادی برنامه سفر به مناطق جنگلی دارند. در تابستان با یکی از آن‌ها همراه شوید و حسابی از خجالت خودتان دربیایید.

۲- سفر به ماچو‌ پیچو (سفرهای هیجان‌انگیز)

ماچو پیچو شهری با دیوارهای سنگیِ جلا داده‌شده که مطابق با معماری کلاسیک اینکاها در حدود سال ۱۴۵۰ میلادی ساخته شده ‌است. برای بازدید از تمدن بومیان آمریکای جنوبی، وقت مناسبی اختصاص دهید.

۳- یادگاری به‌ جا بگذارید

مهم نیست به چه‌کاری مشغول باشید. در شغل یا ارتباطات خود چیزی به یادگار بگذارید که حتی پس از مرگ، یاد شما را زنده نگه دارد.

۴- سرپرست باشید

داشتن یک حامی و پشتیبان، بسیار امیدوار‌کننده‌ است. اما این‌که خودتان حمایت‌کننده کسی باشید، علاوه بر تأثیرات روحی و معنوی، باعث می‌شود توانایی‌های نهفته خود را نیز کشف کنید.

۵- به سفرهای دونفره بروید

اگر چه گشت‌وگذار با خانواده یا دوستان بسیار مفرح است، اما هیچ گردشی به شیرینی مسافرت با نامزدتان نیست.

۶- با مذاهب مختلف آشنا شوید

چه در کشور شما ادیان و مراسم فرهنگی مختلفی وجود داشته باشند یا نه، هنوز هم آیین‌هایی در سراسر دنیا هست که شما حتی اسم آن را هم نشنیده‌اید. به ادیان احترام بگذارید و بدون تعصب سعی کنید در مورد ادیان مختلف اطلاعات کسب کنید.

۷- به ملاقات معلم ابتدایی خود بروید

ملاقات با معلم ابتدایی، علاوه بر به‌جای آوردن رسم ادب، باعث می‌شود به گذشته خود برگردید و بدانید تا چه اندازه رشد کرده‌اید.

۸- مزه‌های مختلف را بچشید

سعی کنید مزه‌های جدید، طعم‌های خاص و غذاهای مختلف را امتحان کنید. از دایره‌ی امن خود خارج شوید و هیجان طعم را به زندگی خود وارد کنید.

۹- نامه‌ای برای خودتان بنویسید

نامه‌ای برای خودتان بنویسید و در آینده آن را بخوانید. آرزوها و درد‌ و‌ دل‌های امروزتان، نوستالژی خوشایندی برای شما در آینده خواهد بود.

200/202

منبع: زومیت

دریافت کننده: ناهید سمیعی

کد خبر: 765138

وب گردی

وب گردی