دکتر ولایتی امین نظام است/دانشگاه آزاد اسلامی نیاز دارد تا تعامل بیشتری با مجلس داشته باشد

نماینده محلات در مجلس درباره انتصابات جدید در دانشگاه آزاد اسلامی ابراز امیدواری کرد، با حضور دکتر ولایتی، نوریان و منادی سفیدان این دانشگاه از سیاسی بازی های رایج جدا شود و توسعه کیفی و ساماندهی امور در دستور کار قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی، نماینده محلات در مجلس در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز درباره انتصاب دکتر منادی سفیدان به عنوان معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دکتر منادی سفیدان، فردی دانشمند، کاربلد و پرتحرک است که می تواند نقش به سزایی در دانشگاه آزاد اسلامی داشته باشد. با توجه به اینکه او با مجلس و دانشگاه آزاد اسلامی آشنایی کامل دارد، در این پست می تواند نقش آفرینی خوبی داشته باشد. دانشگاه آزاد اسلامی نیاز دارد تا تعامل بیشتری با مجلس داشته باشد.

او ضمن تبریک به سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی برای انتصاب منادی سفیدان درباره تغییرات اخیر در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دکتر ولایتی مرد کارهای بزرگ است. مصاحبه های اخیری که از دکتر ولایتی خواندم که این موضوع دلسوزی دکتر ولایتی را نشان می دهد.

سلیمی با اشاره به اینکه دکتر ولایتی سابقه دانشگاهی دارد، گفت: او امین نظام و از سلامت نفس برخورداراست و در این پست منشا تحولات خواهد بود.

نماینده محلات درباره انتصاب دکتر علی محمد نوریان به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: دکتر نوریان توسط دکتر ولایتی منتصب شده است، بنابراین مدیر قابلی است و می تواند در دانشگاه اثرگذار باشد.

او به عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر توسعه فرهنگی باید در بخش کیفیت بخشی نیز تلاش کند. از طرفی در زمینه ساماندهی امور مالی این دانشگاه باید گام های جدی تری بردارد. همچنین باید به اوضاع هیات علمی در این دانشگاه مورد توجه قرار گیرد و حقوق و دستمزد آنها با دانشگاه های دولتی یکسان سازی شود.

نمایند محلات افزود: این دانشگاه در حوزه شهریه دانشجویان نیز باید برنامه داشته باشد و از منابع دیگر هم درآمدزایی داشته باشد. همچنین تولیدات علمی این دانشگاه باید افزایش پیدا کند. متاسفانه دانشگاه سیاست زده و به نوعی تبدیل به دفتر حزب شده بود که این موضوع باید پیگیری شود. امیدواریم با مدیریت جدید این مسائل حل و همه امور به شکل قانونی دنبال شود.

خبرنگار: مهرنوش زارعی هنزکی/انتشار: آخوندی

204/200

کد خبر: 765189

وب گردی

وب گردی