توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی کردستان ضروری است

نماینده مردم شهرستان مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی خواستار توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان شد.

منصور مرادی در نشست با دکتر کیانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان، گفت: حمایت از توسعه دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر استان یکی از اولویت های اصلی نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی است.
وی با اشاره به لزوم حمایت از فعالیت ها و برنامه های مرتبط با آموزش عالی، گفت: توسعه دانشگاه ها به نفع توسعه دانشگاه است و به همین دلیل دانشگاه آزاد و سایر مراکز آموزش عالی در استان کردستان باید مورد حمایت قرار گیرند که اعضای مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی به این مهم توجهی ویژه دارند.
نماینده مردم شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تغییرات مدیریتی در راس دانشگاه آزاد اسلامی کشور، افزود: بدون شک حضور مدیران توانمند در راس دانشگاه می تواند باعث توسعه فعالیت های آن شود و ما نیز آمادگی داریم تا به دانشگاه آزاد اسلامی کمک کنیم.
وی خواستار توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان شد و گفت: توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی کردستان به ویژه واحد مریوان یکی از انتظارات جدی مردم است و انتظار می رود که به این مهم توجهی ویژه صورت گیرد.
مرادی ضمن تقدیر از دکتر کیانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان، یادآور شد: من در هر شرایطی آمادگی دارم تا به توسعه دانشگاه آزاد اسلامی در استان کردستان کمک کنم.
در ابتدای این دیدار دکتر محمدقربان کیانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان نیز گزارشی از فعالیت های این دانشگاه را در استان ارائه کرد و از حمایت های اعضای مجمع نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی به ویژه نماینده مریوان و سروآباد تقدیر کرد.

کد خبر: 765196

وب گردی

وب گردی