اگر مردم انتخاب اشتباه کنند دیگر راه برگشتی نیست

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: باید به مردم یادآوری کنیم اگر یکبار دیگر اشتباه انتخاب کنند، دیگر راه برگشتی نیست و به دره ای برگشت ناپذیر خواهیم رفت.

به گزارش ایسکانیوز، شهاب الدین طباطبایی در نشست «جوانان برای جوانان» که در سالن رایزن شنبه (شانزدهم اردیبهشت) برگزار شد، بر لزوم فعال کردن ستادهای مردمی تاکید کرد و گفت:‌ در این مدت کوتاه باید ستادهایی که تشکیل ‌شده را فعال کنیم و به جای دور هم جمع شدن با مردم در تماس باشیم و باید شعار هر نفر یک ستاد را واقعا اجرا کنیم.

وی افزود: بهتر است ستادهای مردمی و جنوب شهر را فعال کنیم و بهتر با مردم حرف بزنیم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه دوستان جوان باید خودجوش وارد فضای انتخابات شده و ستادها را فعال کنند، اظهار کرد: اتفاقی که امروز دارد می‌افتد این است که با مناظرات به امید مردم خدشه وارد شده است.

او ادامه داد: کسانی که تلاش کردند برجام شکل نگیرد، امروز از برجام دفاع کردند. کسانی که از دولت نهم و دهم حمایت می کردند، امروز نسبت به آن ها انتقاد می کنند.

طباطبایی به مناظره انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: در این مناظره‌ها نامزدها از منش رئیس دولت اصلاحات و منطق‌پذیری ایشان تعریف کردند و برای اینکه اشتباهات دولت نهم و دهم را گردن نگیرند از دولت هفتم و هشتم تعریف می‌کنند.

وی تاکید کرد: باید به مردم یادآوری کنیم اگر یکبار دیگر اشتباه انتخاب کنند، دیگر راه برگشتی نیست و به دره ای برگشت ناپذیر خواهیم رفت.

300/300

کد خبر: 765199

وب گردی

وب گردی