دبیرکل مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم:  نامزدهای انتخابات برنامه های خود را به صورت شفاف برای مردم بیان کنند

دبیرکل مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم گفت: مردم انتظار دارند دیانت، اخلاق و عدالت اسلامی در رفتار وکردار نامزدهای انتخاباتی نمایان بوده و در مناظره ها وگفت وگوها برنامه های عملی خود را به صورت شفاف برای جامعه بیان کنند.

به گزارش ایسکانیوز، آیت الله سید حسین موسوی تبریزی خاطرنشان کرد: در مناظره ها، باید به مردم واقعیت ها را بگوییم و اساس را در وعده های درست و متناسب با امکانات کشور و جلب اعتماد عمومی از مسیر صحیح خود، قرار دهیم.

وی ادامه داد: در انتخابات اعم از شوراها و یا ریاست جمهوری، اگر وعده ای به مردم داده شود که قابل تحقق نباشد در حقیقت به معنای فریب دادن مردم و غصب حق آنان می باشد، بنابراین نامزدها ابتدا برنامه های خود را مشخص و بعد از کار کارشناسی و اطمینان از امکان اجرایی شدن آن، به مردم اعلام کنند
موسوی تبریزی گفت:در نظام جمهوری اسلامی، کسانی که بخواهند رئیس جمهوری شوند قبل از اینکه کیفیت خدمت به مردم را یاد بدهند باید با رفتار و کردار خود، اخلاق را یاد دهند.
وی ادامه داد: ممکن است از این نامزدها درجامعه، افراد بهتری هم باشند ولی چون اینها خود درمعرض رای مردم قرار دادند و شورای نگهبان نیز از بین صدهانفر، آنها را احراز کرده، باید در این چند روز تبلیغات از نظر اخلاقی و متانت، خود را به مردم معرفی کنند.
وی گفت: اگرما از نظر اخلاقی مطابق اصول اسلامی عمل کنیم موفق به کسب اطمینان و اعتماد عمومی به عنوان بزرگترین سرمایه خواهیم شد.
به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.

302/302

کد خبر: 765218

وب گردی

وب گردی