آخرین وضعیت پرونده قطع درختچه‎های تاغ/ جریمه 150 میلیونی برای متهم

دادستان عمومی و انقلاب سمنان  از پیگیری پرونده قطع تاغزارها خبر داد و گفت: با پیگیری‏‌‎های انجام شده موفق به بازداشت فردی که تاغزارها را قطع کرده بود شدیم و این فرد محکوم به جریمه نقدی به مبلغ 150 میلیون تومان  شد.

به گزارش ایسکانیوز حیدر آسیابی با تاکید بر حفاظت از اراضی ملی گفت: در آخرین جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی در سال گذشته مصوباتی برای پیگیری تجهیزات بیل مکانیکی ،حفر چاه و تخریب داشتیم که این موارد بایستی با نظارت پلیس آگاهی انجام شود همچنین افزایش گشت زنی‎های یگان‌‎های حفاظت و کشیک ویژه نیز برای جلوگیری از تعرض اراضی ملی انجام شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان با اشاره به این مطلب که درختچه‎‏های تاغ دارای خاصیت بیابان زدایی هستند و در حفظ فرسایش خاک نقش بسیار موثری را ایفاء می‎کنند اظهار داشت: در این زمینه هم مصوبه هایی را در شورای حفاظت از اراضی ملی استان سمنان داشتیم.

آسیابی از پیگیری پرونده قطع تاغزارها خبر داد و گفت: با پیگیری های انجام شده در شورای حفظ حقوق بیت المال موفق به بازداشت فردی که تاغزارها را قطع کرده بود شدیم و این فرد محکوم به جریمه نقدی به مبلغ 150 میلیون تومان شد.

منبع: میزان

منتشر کننده : زهره حاجیان

700700

کد خبر: 765252

وب گردی

وب گردی