کمیته اقتصادی در دانشگاه آزاد اسلامی  تشکیل می شود/ بررسی وضعیت مالی

مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور اقتصاد دانش بنیان گفت: در هفته جاری کمیته برنامه ریزی اقتصادی در این دانشگاه تشکیل می شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، علیرضا رهایی گفت: هفته گذشته نامه ای به من ارسال شد که براساس آن قرار است تیمی برای تشکیل کمیته برنامه ریزی اقتصادی در دانشگاه آزاد به سرپرست و هیات امنای دانشگاه پیشنهاد دهیم.

او افزود: براساس این کمیته قرار است برنامه ریزی کلی اقتصادی برای دانشگاه آزاد تدوین شود.

مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور اقتصاد دانش بنیان گفت: این کمیته علاوه بر چشم انداز آینده وضعیت بودجه های مورد نیاز دانشگاه در گذشته را نیز بررسی خواهد کرد.

رهایی تاکید کرد، درصورتی که نیاز به برنامه تحول جدید بر مبنای دورنمای آینده و روند توسعه این دانشگاه باشد در کمیته برنامه ریزی اقتصادی این موضوع تصمیم گیری خواهد شد.

او ادامه داد: در هفته جاری درخصوص اعضا و نحوه فعالیت این کمیته تصمیم گیری خواهد شد و پیش بینی می شود اعضای این کمیته ۵ تا ۷ نفر باشند. در این کمیته برنامه داریم ارزیابی از شرایط گذشته صورت گیرد و برای نیازهای آینده این دانشگاه نیز برنامه ریزی شود.

رهایی افزود: در این کمیته همچنین نحوه چگونگی استفاده از امکانات گسترده دانشگاه برای تامین بودجه های مورد نیاز بررسی می شود تا براین اساس تامین بودجه دانشگاه صرفا از طریق شهریه و فعالیت های آموزشی نباشد.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی هنزکی/انتشار:آخوندی

204/200

کد خبر: 765280

وب گردی

وب گردی