قاضی زاده هاشمی:  ستاد نامزدها به موارد اصلاحی برنامه‌های انتخاباتی ترتیب اثر ندهند، صداوسیما اصلاح می‌کند

سخنگوی کمیسیون تبلیغات انتخابات گفت: در صورتی ‌که ستاد نامزدها به اصلاحیه‌های مدنظر این کمیسیون نسبت به برنامه‌های انتخاباتی ترتیب اثر ندهند، اصلاحیه‌های اعلامی از سوی سازمان صدا و سیما انجام می شود.

به گزارش ایسکانیوز، سید احسان قاضی‌زاده هاشمی روز یکشنبه در پاسخ به سوالی درمورد اصلاحیه مستند انتخاباتی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری از سوی صدا و سیما افزود: موارد اصلاحی در برنامه تبلیغاتی برای بخش عمده‌ای از نامزدها وجود داشته و امری عادی محسوب می شود.

وی ادامه داد: اصلاحیه برنامه مورد اشاره نیز به حکم ماده 64 قانون انتخابات ریاست جمهوری در کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری که فرا قوه‌ای است، همچنان که برنامه‌های دیگر نامزدها نیز دارای اصلاحیه بود.
نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی در خصوص روند اصلاح برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها اظهار کرد: بر اساس روند فعلی انجام اصلاحیه‌ها بر عهده ستاد نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری است.
وی اضافه کرد: به عنوان مثال در این بین برنامه رادیویی محمد باقر قالیباف نیاز به اصلاحیه داشت که بعد از نپذیرفتن ستاد وی مبنی بر انجام این مهم، این ستاد درخواست پخش نکردن برنامه را داشت.
به گزارش ایرنا، مستند انتخاباتی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی نامزد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با عنوان «رئیس‌جمهور روحانی» روز گذشته با حذف بخش هایی از سوی صداوسیما پخش شد.

302/302

کد خبر: 765344

وب گردی

وب گردی