کرباسچی: نباید با وعده پول رای خرید

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران گفت: نباید با وعده پول رای خرید لازم است شورای نگهبان با این قانون شکنی برخورد کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایرنا، غلامحسین کرباسچی شامگاه یکشنبه در همایش اعضای ستاد اصلاح طلبان حسن روحانی نامزد دوازدهمین دور ریاست جمهوری برگزار شد طی سخنانی افزود: هر تبلیغی که با شعار پول دادن باشد غیرقانونی است.
وی در این همایش که پروانه مافی نماینده مجلس دهم شورای اسلامی و فرماندار اسبق شمیرانات در دولت اصلاحات حضور داشت گفت: یکی از خاصیت های انتخابات این است که همه مردم را دور هم جمع می کند و در این مجامع به دنبال بحث و گفت و گو، رشد سیاسی مردم نیز بالا می رود.
شهردار اسبق تهران اضافه کرد: خیلی از نمایندگان و حتی روسای جمهوری در آمریکا هم برای به دست آوردن آرا به دیدار مردم می روند و بطور مستقیم گفت و گو می کنند؛ اعضای ستاد نیز برای کسب آرای نامزد خود نیاز است با اقشار مختلف دیدار حضوری داشته باشند تا مسائل را شفاف بیان کرده و صحبت های مردم را گوش کنند.
کرباسچی گفت: مردم خود باید تصمیم بگیرند و برای دولت ها این مطلب بسیار مهم است که مردم خود فکر کنند و خوب تصمیم بگیرند و این رویه نه تنها نشانه درک و فهم بالای مردم خواهد بود بلکه موجب می شود دولت با آگاه شدن از مشکلات مردم وعدها را عملی کند.
وی با بین اینکه نامزدهای انتخابات نباید با توسل به دروغ کارهای انجام شده توسط دولت دهم را زایل کنند ، افزود: در دولت های قبلی تنها 11 میلیون نفر بیمه شدند اما طبق آمار در دولت یازدهم 13 میلیون نفر به بیمه شدگان افزوده شد.
وی تصریح کرد: این کارکردها باید از سوی نامزدهای ریاست جمهوری با صداقت بیان شود.

۳۰۰/۳۰۰

کد خبر: 765442

وب گردی

وب گردی