نتانیاهو سند سیاسی حماس را پاره کرد

سند سیاسی جدید حماس موجب خشم نخست وزیر رژیم صهیونیستی شده و وی با پاره کردن نسخه ای از آن مدعی شد که این سند، 'سندی سراسر نفرت و انزجار' است.

به گزارش ایسکانیوز، مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع قدس اشغالی، بنیامین نتانیاهو در سخنانی که فایل ویدیوئی آن هم توسط رسانه ها منتشر شده، ادعا کرده که حماس با این سند سعی در فریب جهانیان را دارد.
وی همچنین مدعی شد:«سند حماس کاملا بر روی واقعیت ها سرپوش گذاشته و در آن اعلام شده که اسرائیل (رژیم صهیونیستی) هیچ گونه حق موجودیتی ندارد و هر سانتی متر از سرزمین فلسطین به فلسطینیان بازگردانده خواهد شد.»
نخست وزیر رژیم صهیونیستی بدون اشاره به جنایات سران و نظامیان این رژیم در حق مردم مظلوم فلسطین در شصت و نه سال گذشته، همچنین تاکید کرد که «حماس جز به نابودی اسرائیل راضی نخواهد شد».
وی در ادامه این سوال را مطرح کرد که «چرا حماس می گوید که بر روی تشکیل کشور فلسطین کوچک اجماع نظر وجود دارد؟، هدف این جنبش نابودی اسرائیل است... آنها تشکیل کشور را هم برای نابودی اسرائیل می خواهند.»
گفتنی است که جنبش مقاومت اسلامی 'حماس' هفته گذشته سند 42 بندی خود را منتشر کرد و در آن به معرفی خود، سرزمین و ملت فلسطین، اسلام و فلسطین، قدس و آوارگان و نیز تبیین حق بازگشت، پروژه صهیونیستی و موضع خود در قبال رژیم صهیونیستی و طرح سازش و مقاومت و آزاد سازی فلسطین، نظام سیاسی فلسطین، امت عربی و اسلامی و مسائل بشردوستانه و بین المللی پرداخته است.

منبع: ایرنا

303/300

کد خبر: 765478

وب گردی

وب گردی