همه آمریکایی‌­ها عاشق فست­‌فود هستند

بررسی هایی که به تازگی انجام شده نشان می­‌دهد همه آمریکایی­‌ها اعم از فقیر یا ثروت­مند، علاقه وافری به فست­‌فود دارند.

به گزارش ایسکانیوز، چه کسی در میان آمریکاییها هست که فست­‌فود، برگر، پیتزا و سوخاری­‌ها را دوست نداشته باشد؟ اگر تنها یک چیز وجود داشته باشد که بتواند همه آمریکایی­‌ها را متحد کند آن فست­‌فود است.

طبق نتایج بررسی های جدید طبقه اقتصادی مردم آمریکا تاثیری روی انتخاب‌شان در این موضوع نمی­‌گذارد چرا که فست­‌فود­ها اولین انتخاب همه مردم آمریکا هستند.

تحقیق دانشگاه اوهایو مشخص کرد که تمرکز مصرف افراد تهی­دست جامعه بر روی فست­‌فود است و همچنین افراد طبقه متوسط جامعه نیز اغلب فست­‌فود مصرف می­‌کنند و حتی ثروت­مند­ترین افراد جامعه نیز همانند طبقه متوسط فست­ فود می­‌خورند.

جی زاگورسکی، مشاور تحقیقات در بخش تحقیقات منابع انسانی دانشگاه اوهایو گفت: به رغم اینکه اغلب افراد فقیر فست­‌فود می­‌خورند اما این بدان معنی نیست که ثروتمندان با اینکه گزینه­‌های متعددی برای انتخاب دارند، به فست­‌فود­هایی مانند KFC و مک­‌دونالد نروند.

در این تحقیق، شرکت کننده­‌ها ملزم به پاسخ به سوالات با توجه به میزان ثروت و درآمدشان بودند و نتایج نشان داد که عادت غذایی میان همه طبقات جامعه آمریکا تقریبا مشابه است و تفاوت­‌ها بسیار اندک است. در کل 79 درصد از افراد شرکت­‌کننده در تحقیق حداقل یک وعده در هفته فست­‌فود می­‌خورند و 23 درصدشان 3 وعده یا بیشتر مصرف می­‌کنند.

در این پژوهش جمعا 8000 نفر مورد تحقیق قرار گرفتند و نتایج نشان داد تعداد کمی از افراد فست­‌فود را در مدت زمان مشخص و با فاصله معین مصرف می­‌کنند. البته این پژوهش انواع فست­‌فود­ها را در بر گرفت و بر روی این که افراد مشخصا چه نوعی از فست­‌فودها را مصرف می­‌کنند تمرکز نداشت چرا که هنوز افرادی هستند که از گزینه­‌های سالم­تر استفاده می­‌کنند.

200/202

منبع: ایسنا

دریافت کننده: ناهید سمیعی

کد خبر: 765566

وب گردی

وب گردی