ماموریت جدید کاپیتان پرسپولیس در بازی با الوحده

برانکو تصمیم گرفته است پنالتی‌زن اول تیمش را زودتر معرفی کند و او کسی نیست مگر؛ سیدجلال حسینی!

به گزارش ایسکانیوز، بازی با الوحده امارات یکی از حساس‌ترین (شاید هم حساس‌ترین!) دیدار پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود و برانکو تصمیم گرفته است چیزی را به قضا و قدر نسپارد.

بدین‌ ترتیب مرد کروات تصمیم گرفته است پنالتی‌زن اول تیمش را زودتر معرفی کند و او کسی نیست مگر؛ سیدجلال حسینی!

هر چند در دیدار برگشت پرسپولیس و ماشین‌سازی در تبریز سیدجلال حسینی توپ را به مهدی طارمی سپرد تا پنالتی بزند و به رغم آن که آقای گل لیگ برتر برابر ذوب‌آهن اصفهان هم باز پشت ضربه پنالتی ایستاد اما بازی با الوحده فرق می‌کند! برانکو پس از ضربه چیپ مهدی طارمی مقابل الریان قطر در تهران اعلام کرد دیگر تا روزی که در پرسپولیس باشد اجازه نمی‌دهد این بازیکن پنالتی بزند اما با وساطت سیدجلال ماجرا عوض شد. مرد کروات نه یک بار که دو بار اجازه داد مهدی طارمی پنالتی بزند و اتفاقاً هر دو پنالتی پرسپولیس که پس از مصاحبه جنجالی برانکو به دست آمد آقای گل پشت آن ایستاد!

البته این تصمیم جدید برانکو فقط در بازی‌های داخلی کاربرد دارد. از اردوی سرخپوشان تهرانی در آستانه دیدار با الوحده امارات خبر می‌رسد که سیدجلال حسینی پنالتی‌زن اول پرسپولیس در این دیدار است.

این مرتبه کاپیتان حق ندارد تحت هیچ شرایطی مسئولیت نواختن ضربه پنالتی پرسپولیس را به مهدی طارمی واگذار کند!

حکایت این دیدار همان‌طور که نوشتیم فرق می‌کند و برانکو خوب می‌داند خراب شدن ضربه پنالتی چه لطماتی به وجهه مربیگری خودش نزد هوداران پرسپولیس می‌زند.

بر همین اساس زودتر از همیشه پنالتی‌زن اول تیمش را مشخص کرده است.

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشاردهنده:

602

کد خبر: 765698

وب گردی

وب گردی