هاشم بیگی با صعود به نیمه نهایی برنز خود را قطعی کرد/ سه فایتر از گردونه رقابت‌ها حذف شدند

در ادامه مسابقات موی تای قهرمانی جهان مجید هاشم بیگی نماینده وزن 81- کیلوگرم تیم ملی موی تای با شکست نماینده ترکیه مدال برنز خود را قطعی کرد.

به گزارش ایسکانیوز مسابقات موی تای قهرمانی جهان در حالی از روز جمعه 15 اردیبهشت ماه با حضور بیش از 300 رزمی کار از 105 کشور جهان به میزبانی بلاروس در مینسک آغاز شده است که موی تای کاران کشورمان نیز در این رقابت‌ها حضور دارند.

در ادامه این مسابقات که روز دوشنبه برگزار شد، تنها مجید هاشم بیگی در وزن 81- کیلوگرم موچت نانک از ترکیه را شکست داد و به نیمه نهایی صعود کرد. وی با شکست نماینده ترکیه مدال برنز خود را قطعی کرده و برای صعود به نیمه نهایی در یک دیدار سخت باید با گلوپان سارانون از تایلند مبارزه خواهد کرد.

حسین مهدیزاده دیگر نماینده کشورمان در روز چهارم مسابقات در وزن 54- کیلوگرم نتیجه را مقابل روی بوتلهو از پرتغال واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد. ایوب ساکی دیگر نماینده کشورمان در وزن 75- کیلوگرم که دور نخست ازمیرموهات از مالزی را شکست داده بود، مقابل ایوان گریگوریف از کشور روسیه شکست خورد و از گردونه مسابقات کنار رفت. علی تکلو هم در وزن 86- کیلوگرم مقابل یوهنی وایچوک از بلاروس شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

از تیم اعزامی کشورمان سمیه خزایی، مستانه سیف آبادی، کاوه سلیمانی، علی زرین فر، حسین مهدیزاده، ایوب ساکی و علی تلکو با شکست مقابل رقبای خود از دور مسابقات خارج شده اند. ایرج عزیرپور نیز در وزن 91+ کیلوگرم با صعود به نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کرده است.

کد خبر: 765891

وب گردی

وب گردی