نشست اعضای هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز با فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان

رییس و اعضای هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز با فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان دیدار کردند.

به گزارش ایسکانیوز، دراین دیدار دکتر کیوان شافعی رییس دانشگاه ضمن تبریک به سرهنگ تجاری، حضور او در سمت فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان را مایه خیر دانست و اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز و نیروی انتظامی دارای پتانسیل های لازم برای شناسایی ، پیشگیری و رفع مشکلات جامعه هستند.

اودر ادامه بیان کرد؛ این واحد دانشگاهی قصد دارد با بهره مندی از کادر هیات علمی مجرب و کارآمد دانشگاه در خصوص واکاوی علمی و عملیاتی فرآیند آسیب شناسی معضلات اجتماعی ، گامی مهم در افزایش تعاملات فی مابین بردارد.

دکتر شافعی با اشاره به لزوم بازآموزی و دانش افزایی کارکنان و پرسنل ارگانها و ادارات گفت: این دانشگاه آمادگی دارد با برگزاری دوره های آموزش کوتاه مدت برای پرسنل نیروی انتظامی زمینه این امر مهم را فراهم کند و همچنین با انتعقاد تفاهم نامه همکاری در حوزه های آموزشی و تحقیقاتی، همکاری های علمی بین این دو سازمان، مستحکم تر شود.

ایشان با اشاره به برگزاری دوره های آشنایی با مضرات مواد مخدر و آ با مشکلات مصرف آن ، آسیب شناسی فضای مجازی و... در این دانشگاه، ابراز داشتند؛ نیروی انتظامی آماده افزایش تعاملات خود با دانشگاه بیش از پیش است.

کد خبر: 765956

وب گردی

وب گردی