کارگاه‌های علمی تخصصی در حوزه سلول‌های بنیادی برگزار می‌شود

یکی از بخش‌های مفید و آموزشی «دومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی»، کارگاه‌های علمی تخصصی است که مطابق با اولویت‌های آموزشی و بر اساس نیازهای پژوهشگران و دانشجویان برنامه‌ریزی‌شده‌اند.

به گزارش ایسکانیوز، احسان عارفی مدیر برگزاری کارگاه‌های علمی تخصصی دومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی با اشاره به اینکه کارگاه‌های علمی-تخصصی مطابق اولویت‌های آموزشی ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و بر اساس نیازهای پژوهشگران و دانشجویان برنامه‌ریزی‌شده‌اند گفت: در انتخاب عناوین این کارگاه‌ها سعی شده است بر ارتقای دانش و مهارت‌های ضروری علاقه‌مندان به حوزه علوم سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی توجه شود. همچنین تلاش شده است شرکت‌کنندگان در این کارگاه‌ها با مفاهیم کاربردی و مرز دانش آشنا شوند.

وی در ادامه افزود: این کارگاه‌ها به‌منظور توانمندسازی ذی نفعان در حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی برگزار می‌شود.

عارفیان افزود: در مجموع 17 کارگاه آموزشی شامل استخراج و مشخصه یابی سلول‌های بنیادی، ایمیون سل تراپی، ویرایش ژنوم با رویکرد بیوانفورماتیک و مولکولی، مهندسی ژنتیک پیشرفته، نحوه تدوین و نگارش دستور عمل‌ها برای محصولات سلولی، مایکروفلوئیدیک و... در حاشیه برپایی دومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی برگزار خواهد شد و این کارگاه‌های آموزشی در کلیه مراکز تحقیقاتی، دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها برگزار خواهد شد.

مدیر برگزاری کارگاه‌های آموزشی عنوان کرد: به منظور تسهیل استفاده همگانی از شرایط کارگاه‌ها، تمامی کارگاه‌ها از تخفیف 50 درصدری برای شرکت کنندگان برخوردار هستند.

دومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی، در تاریخ 22 تا 24 تیرماه سال جاری در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران( سالن اجلاس سران) برگزار می‌شود و در حاشیه این رویداد کارگاه‌های علمی تخصصی در حوزه سلول‌های بنیادی به‌منظور آشنا سازی با مفاهیم کاربردی و مرز دانش در تاریخ 17 تا 21 تیرماه در تهران برگزار خواهد شد.

201

کد خبر: 766085

وب گردی

وب گردی