میرلوحی: نامزدهایی که در لیست قرار نمی‌گیرند اخلاق را زیر پا نگذارند

عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان ضمن تاکید بر اینکه فهرست انتخاباتی شورای شهر 21نفره است و نمی‌توان تمام کسانی را که برای حضور در این فهرست اعلام آمادگی کردند در فهرست قرار داد؛ اظهار کرد: افرادی که در فهرست قرار می‌گیرند باید بتوانند مردم را برای حضور در پای صندوق‌های اخذ رای ترغیب کنند.

به گزارش ایسکانیوز، محمود میرلوحی عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در گفت و گویی با ضمن تاکید بر حفظ انسجام میان نیروهای اصلاح طلب، بیان کرد: تجربه اتفاقات شهر تهران و انتخابات مجلس دهم، نشان داد که مردم فهیم تهران به صورت فهرستی رای می‌دهند. ضمنن باید به این نکته توجه داشته باشیم که اکثر مردم تهران گرایشات اصلاح طلبانه دارند. لذا بعید می‌دانم دوستانی که در فهرست انتخاباتی اصلاح طلبان قرار ندارند، فهرست جداگانه‌ای منتشر کنند و بخواهند در مقابل تصمیم شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان ایستادگی کنند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه بیش از 700نفر از تایید صلاحیت شدگان برای نامزدی در انتخابات شورای شهر از شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان درخواست کردند که در فهرست نهایی حضور داشته باشند، طبیعی است که فهرست نهایی به دلیل محدودیت و 21نفره بودن نمی‌تواند همه چهره‌ها را راضی نگه دارد. بنابراین معتقدم فهرست انتخاباتی اصلاح طلبان برای شورای شهر به گونه‌ای تنظیم می‌شود که هم افراد شایسته و پاک دست در فهرست قرار داشته باشند و هم بتوانند مردم را برای حضور در پای صندوق‌های اخذ رای ترغیب کنند. امروزه بودجه شهر تهران تقریبا معادل بودجه عمرانی دولت است و به طور حتم افرادی که می‌خواهند در شورای شهر حضور داشته باشند، باید دارای تخصص و دانش کافی باشند.

عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در پایان یادآور شد: چنانچه هر یک از نامزدها در فهرست 21نفره اصلاح طلبان قرار نگرفت، نباید منش و اخلاق را زیرپا بگذارد و همواره به یاد داشته باشد که به تصمیم شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان و فهرست نهایی که از سوی این شورا منتشر می‌شود تمکین کند.

302/302

کد خبر: 766099

وب گردی

وب گردی