شهردار کلان شهر کرج تاکید کرد:  سرمایه بانک شهر متعلق به مردم و شهرداری های‌ کشور است

شهردار کرج با تاکید براینکه بانک شهر در سال‌های اخیر زیر نظر بانک مرکزی و طبق مقررات عمومی قانون تجارت و مقررات بانکداری فعال بوده،گفت: سرمایه این بانک متعلق به مردم و شهرداری‌های‌ کشور است.

به گزارش ایسکانیوز؛ علی ترکاشوند شهردار کلان‌شهر کرج، ضمن بیان مطلب فوق افزود: شهرداری تهران همانند سایر شهرداری کلانشهرها و برخی شهرهای دیگر، یکی از سهامدارن این بانک است و تنها ۱۰ درصد سهام این بانک را در اختیار دارد و با این توضیحات تصور اینکه بانک شهر متعلق به شهرداری تهران بوده، یک باور غلط است.

وی با اشاره به میزان ۷ درصدی سهام شهرداری کلانشهر کرج در بانک شهر افزود: بانک شهر متعلق به تمام شهرداری های شهرهای کشور است و طی چند سال گذشته این بانک توانسته بسیاری از نیازهای شهرداری‌های کشور را رفع کند و فعالیت این بانک محدود به پایتخت یا شهر خاصی نیست.

شهردار کلان‌شهر کرج در ادامه تصریح کرد: همکاری شهرداری کلان شهر کرج با بانک شهر و استفاده از تسهیلات این بانک نیز نقش به‌سزایی در پیشرفت پروژه‌های عمرانی و فرهنگی مرکز استان البرز داشته است.

ترکاشوند با تاکید بر اینکه هم اکنون بانک شهر، اصلی‌ترین حامی پروژه‌های شهری کلانشهرهاست، گفت: شهرداری کرج به عنوان یکی از سهامداران عمده بانک شهر، بر ارتقاء تعامل و مشارکت با این بانک در راستای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به شهروندان تاکید دارد.

دریافت کننده: نازنین میرزایی/ انتشاردهنده:آرش محمدی

402

کد خبر: 766162

وب گردی

وب گردی