ادووکات: برای بازگشت به روزهای باشکوه هلند کار سختی در پیش داریم

سرمربی تازه تیم ملی فوتبال هلند در جمع خبرنگاران گفت: برای بازگشت به روزهای باشکوه هلند کار سختی در پیش داریم.

به گزارش ایسکانیوز، ادووکات سرمربی با سابقه و با تجربه دنیای فوتبال در عرصه باشگاهی و ملی به صورت رسمی سکان هدایت تیم ملی فوتبال هلند را در اختیار گرفته و در مهمترین وعده خود به مردم کشورش قول بازگشت به روزهای باشکوه فوتبال هلند را داده است.

وی در اولین اظهار نظر خود پس از احراز پست مربیگری در تیم ملی هلند گفت: برای بازگشت به روزهای باشکوه هلند کار سختی در پیش داریم. تمام تلاش خود را خواهم کرد تا در تورنمنت‌های بزرگ جهانی آبروی فوتبال هلند را خریداری کنم. فوتبال هلند باید بر قله فوتبال دنیا بایستد و این وظیفه من و همکارانم است. در فوتبال باشگاهی اسپانیا یا آلمان و حتی ایتالیا همیشه از مکاتب فوتبال هلند صحبت می‌کنند. تاکتیک‌های نوین فوتبال باشگاهی را با صفاتی چون فوتبال آژاکسی یا فوتبال هلندی توصیف می‌کنند، آن وقت ما باید در حسرت رسیدن به جمع بزرگان فوتبال دنیا باشیم. این درست نیست و باید در عمل بدرخشیم.

اتحادیه فوتبال هلند، ساعاتی پیش به طور رسمی ادووکات را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال هلند معرفی کرد و رود گولیت، سرمربی پیشین چلسی و ستاره سابق تیم ملی هلند را به عنوان دستیار این مربی 69 ساله به استخدام درآورد.

ادووکات درباره کا ربا گولیت نیز گفت: کادر فنی تیم ملی از بهترین‌ها ساخته شده و هیچ بهانه‌ای برای شکست وجود ندارد.

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده:

604

کد خبر: 766164

وب گردی

وب گردی