اخلاق مداری، اجتماع محور بودن و حرفه‌ای شدن؛ رویکرد نیروی انتظامی

فرمانده نیروی انتظامی، اخلاق مداری، اجتماع محور بودن و حرفه‌ای شدن را رویکرد ناجا عنوان کرد و گفت: باید این نگرش را مدنظر قرار داده و بر مدار قانون حرکت کنیم تا اهداف سازمان را پیش ببریم.

به گزارش ایسکانیوز، سردار حسین اشتری در همایش سراسری روسای بازرسی ناجا با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: نیروی انتظامی با برنامه‌ریزی مناسب و اقدامات شایسته در وضعیت مناسبی به سر می برد؛ در نظرسنجی دستگاه‌های بیرونی که سال گذشته انجام شد، مردم ناجا را شایسته تقدیر دانستند که این برای ما بهترین سرمایه است؛ آحاد جامعه باید این احساس را داشته باشند که کارکنان این نیرو همانند فرزندان خودشان هستند.

وی با بیان اینکه قاطبه مردم قانون را رعایت می کنند، گفت: مردم ما، مومن و متدین هستند و باید خدمتگزار این قشر عظیم جامعه باشیم و با چند درصد ناچیز قانون شکن و قانون گریز به طور قاطع برخورد کنیم.

این مقام عالی انتظامی کشور، اخلاق مداری، اجتماع محور بودن و حرفه‌ای شدن را رویکرد نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: باید این نگرش را مدنظر قرار داده و بر مدار قانون حرکت کنیم تا اهداف سازمان را پیش ببریم.

اشتری افزود: اگر می خواهیم عدالت را ارتقاء داده و مقتدر باشیم باید همواره واقعیت ها را ببینیم و بشنویم و راهکارهای مناسب برای رفع معایب پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه با نگاه صنفی، محلی و با ملاحظات استانی نمی‌توان به اهداف سازمانی دست پیدا کرد، گفت: اگر ناجا امروز جایگاه معتبری در بین دستگاه‌های اجرایی دارد به سبب همین دیدگاه است.

اشتری به شایسته سالاری در نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: مسئولان و فرماندهان باید از افراد مومن، صالح، ولایت مدار، حرفه ای و مدیر انتخاب شوند.

فرمانده ناجا به مأموریت های ویژه پلیس همانند انتخابات و چهاردهم خرداد ماه سالگرد رحلت امام (ره) اشاره کرد و گفت: بازرسی باید از قبل برنامه ریزیهای لازم را اتخاذ و پس از احصاء معایب و آسیبهای پیش رو، آن را به فرماندهان گزارش دهد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، وی به همتاپروری از بالاترین رده ناجا تا پایین ترین آن اشاره کرد و گفت: باید به تعداد مدیران و مسئولان در هر رده، افرادی به عنوان جایگزین در مواقع ضروری داشته باشیم.

سردار اشتری در خاتمه ضمن تقدیر از اقدامات روسای بازرسی نیروی انتظامی، گفت: اگر فرماندهی معظم کل قوا، امروز از مجموعه بزرگ ناجا ابراز رضایت دارند، مرهون زحمات شما و همکارانتان در این نهاد نظارتی است.

دریافت کننده و انتشار:نیوشا یعقوبی
701/701

کد خبر: 766179

وب گردی

وب گردی