بزرگداشت روز جوان در واحد بافت‎

جشن بزرگ روز جوان به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر ابراهیم خراسانی پاریزی در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه و روز ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان، دوران جوانی را دوران شادمانی، کوشش و شور و هیجان دانست و گفت: «جسم و جان جوان در یک حرکت همه جانبه پیوسته رو به رشد است. در پیکر پر رمز و راز جوانان هر لحظه تحولی عظیم صورت می گیرد. نیروی عقل جوان، هر روز و هر شب در جایگاه متکامل تری قرار می گیرد و این تحول مبارک و پربرکت تا نهایت سنین جوانی ادامه دارد و در واقع یکی از شاخصه های جوانی وجود همین سیر تکاملی اوست.»

رئیس واحد بافت درباره اهمیت ایام جوانی اظهار کرد: «ایام جوانی رسیدن به مرتفع ترین و عالیترین منازل زندگی است. در دیدگاه جوانان مناظر زیبا و چشم اندازهای مطبوع و دل پسند بسیار است، روح جوان لبریز از آمال و آرزو و سرشار از عشق و امید است.»

وی ادامه داد:« اولیای گرامی اسلام ،جوانی را یکی از نعمت های پر ارج الهی و از سرمایه های بزرگ سعادت در زندگی بشر شناخته اند و این موضوع را با عبارات مختلفی خاطرنشان نموده اند.»

حجت الاسلام والمسلمین مهدی زاده امام جمعه بافت نیز در سخنانی ضمن دعوت از همه برای مشارکت در انتخابات پیش رو،برلزوم شناخت کافی از کاندیداها تاکید کرد و ایام جوانی را بهترین دوران رشد و تکامل انسان دانست.

این مراسم جشن که با برگزاری برنامه های هنری همراه بود، به همت بسیج دانشجویی وبا همکاری دفتر فرهنگ اسلامی و کانون‌های دانشجویی در محوطه روباز دانشگاه برگزار شد.

کد خبر: 766216

وب گردی

وب گردی