برگزاری تریبون آزاد با موضوع انتخابات در واحد بندر انزلی

در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری،تریبون آزاد دانشجویی به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی و بسیج دانشجویی این واحد دانشگاهی با حضور پرشور دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این تریبون آزاد دانشجویان از طیف های مختلف سیاسی به بیان دیدگاه های خود درخصوص انتخابات ریاست جمهوری و مباحث و موضوعاتی نظیر معیارهای انتخاب رئیس جمهور آینده ، وعده های انتخاباتی ، انتظارات و مطالبات از دولت آینده و ... پرداختند.

یوسف طالبی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی درخصوص برگزاری این تریبون اظهار کرد: دراین تریبون دانشجویان به طرح مباحثی نظیر چرایی شرکت در انتخابات و اهمیت حضور حداکثری در انتخابات پرداختند.

وی ایجاد فضایی باز و امن برای بیان نظرات و دیدگاه ها و همچنین ایجاد زمینه مناسب برای آزادی بیان و طرح نظرات موافق و مخالف درخصوص انتخابات پیش رو را از مهمترین اهداف برگزاری تریبون آزاد دانشجویی عنوان کرد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با دارا بودن حدود ۴ هزار دانشجو و ۹۱ عضو هیات علمی؛ درمحدوده منطقه آزاد انزلی واقع شده است.

دریافت کننده و انتشار دهنده: پارسا فرخوی

201

کد خبر: 766287

وب گردی

وب گردی