کشف 10 تن مواد غذایی فاسد در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف بیش از 10 تن انواع مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته قبل از توزیع در بازار توسط ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان خرمدره خبر داد .

به گزارش ایسکانیوز ،سرهنگ " جعفر کردلو " با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان خرمدره از یک محل نگهداری و توزیع مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته توسط متصدی پخش مواد غذایی مطلع شدند.

سرهنگ کردلو خاطر نشان کرد: ماموران با اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند محل بسته بندی مواد غذایی فاسد را در داخل شهر خرمدره شناسایی کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد : ماموران با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان و اتاق اصناف شهرستان خرمدره جهت بررسی دقیق موضوع به محل مذکور اعزام شدند .

این مقام انتظامی با اشاره به اخذ حکم ورود و انجام بازرسی دقیق از این محل اظهار داشت: ماموران در بازرسی از محل بیش از 10 تن انواع مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته از قبیل (انوع کیک، بیسکویت، ابمیوه ، تنقلات ، نوشیدنی، چای و غیره ) آماده ارسال به بازار را کشف کردند.

به گزارش سایت خبری پلیس،سرهنگ کردلو با تاکید بر اینکه بر اساس نظر کارشناس شبکه بهداشت همه مواد غذایی کشف شده فاسد می باشد تصریح کرد: پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال و واحد صنفی پلمب شد .

دریافت کنند:نیوشا یعقوبی/انتشار:زهره حاجیان

700/701

کد خبر: 766464

وب گردی

وب گردی