فراخوان مسابقه طراحی نشان (لوگو) بنیاد حامیان دانشگاه تهران

بنیاد حامیان دانشگاه تهران در نظر دارد طراحی لوگوی این بنیاد را به مسابقه بگذارد به همین منظور از علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه دعوت شده با رعایت شرایط مسابقه طراحی آثار پیشنهادی خود را ارسال کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشان باید دارای ارزش زیبایی‌شناختی و گرافیکی مناسب باشد و قابلیت استفاده به صورت تک رنگ را داشته و به لحاظ گرافیکی قابل استفاده در سایزهای مختلف باشد. همچنین آثار دست اول بوده و ناقض قانون حق تکثیر (کپی رایت) نباشند، هر شرکت کننده می‌تواند حداکثر ۲ اثر ارسال کند، طراحی لوگو باید در قالب انگلیسی و فارسی و بر اساس فراخوان منتشر شده و فایل‌های ارسالی طراحی لوگو به صورت فایل JPEG یا TIFF با دقت حداقل ۳۰۰dpi و حجم حداکثر ۵Mb و حداقل ۲Mb باشد.

معیارهای طراحی لوگو از قبیل انعکاس دیدگاه و مفهومی از کار خیر و نیکوکاری در حوزه علم و دانش، ارتباط با نماد و نشان دانشگاه تهران، جامع بودن، سادگی و سهولت در خواندن متن لوگو، امکان استفاده از لوگو در ارتباطات بین‌المللی است.

هیأت داوران از میان آثار رسیده حداکثر ۱۰ اثر را برای نمایشگاه و چاپ در نشریه انتخاب می‌کنند. همچنین هیأت داوران حتی در صورت انتخاب بیش از یک اثر و چینش کیفی آثار، در انتخاب لوگوی نهایی مختار است. از میان آثار انتخاب شده ۳ اثر برگزیده می‌شود و هدایایی به این آثار اهدا می‌شود.

آخرین مهلت ارسال اثر تاریخ ۱۰/‏۰۳/‏۱۳۹۶‬ است. طراحان آثار می‌توانند برای کسب اطلاعات و شرایط ثبت نام به پایگاه اینترنتی بنیاد حامیان دانشگاه تهران به آدرس http://www.utf.ut.ac.irمراجعه کنند.

همه آثار باید به آدرس پستی تهران، خیابان وصال شیرازی، رو به روی سازمان انتقال خون، پلاک ۵۰ ارسال شود.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی

204/201

کد خبر: 766479

وب گردی

وب گردی