با تحقیق و تفحص از شهرداری ثابت می شود آقای قالیباف جزء 4 درصدی هاست یا 96 درصدی ها

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از کلید خوردن مجدد تحقیق و تفحص از عملکرد شهرداری تهران خبر داد و گفت: به دنبال نامشخص بودن نحوه حسابرسی شهرداری تهران و واگذاری املاک متعلق به شهرداری و نامشخص بودن اسناد تحقیق و تفحص از عملکرد شهرداری تهران یک بار دیگر کلید خورد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص کلید خوردن تحقیق و تفحص دوباره از عملکرد شهرداری تهران گفت: به دنبال نامشخص بودن نحوه واریز مبلغ بوستان مادر و نحوه واگذاری تمامی املاک متعلق به شهرداری تهران و همچنین تغییر کاربری ها و نحوه ساخت و ساز نمایشگاه شهر آفتاب و ضعف مدیریت شهرداری تهران در پیشگیری از تخلفات و بی انضباطی های مالی تحقیق و تفحص از عملکرد شهرداری تهران مجددا در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مخالفت با تقسیم بندی جامعه به چهار درصد و 96 درصد گفت: برخی آقایان متوجه نیستند که جامعه را نباید دو وجهی و دو قطبی کرد چرا که همه ملت با یک خط کش مساوی و قانون مساوی تعریف می شوند ضمن آنکه ما با این رفتار کاملاً مخالف هستیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: آحاد مردمی که به چهار درصد مشخص شده اند نباید متمایز از آن 96 درصد بکنیم بلکه این اتفاق باید به سرعت تصمیم گیری و مشخص شود تا از دو قطبی بودن و متمایز بودن برخی افراد در جامعه جلوگیری کرد. چرا که نباید 96 درصد مردم پاسوز آن 4 درصد باشند.

وی در پایان گفت: انشا الله با تحقیق و تفحص این بار حتما ثابت خواهد شد که آقای قالیباف نیز جزء آن 4 درصدی هاست و ادعایی که مبنی بر تعلق خود را نسبت به 96 درصد اظهار دارد کاملا حرفی بی اساس است.

وی از اعلام وصول این تحقیق و تفحص از سوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: این موضوع پس از انتخابات ریاست جمهوری حتما پیگیری خواهد شد.

خبرنگار: علی درخشان/تاییدکننده: سرلک

کد خبر: 766485

وب گردی

وب گردی