برگزاری مراسم ازدواج دانشجویی دانشجویان دانشگاه صنعتی مالک اشتر با حضور وزیر دفاع

در آستان نیمه شعبان ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) ، مراسم ازدواج دانشجویی 300 دانشجوی دانشگاه صنعتی مالک اشتر وابسته به وزارت دفاع با حضور سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار دهقان در این مراسم طی سخنانی با تبریک خجسته میلادی حضرت مهدی (عج) و جشن ازدواج 300 دانشجوی دانشگاه صنعتی مالک اشتر به آنان و خانواده های محترمشان با اشاره به ترویج فرهنگ ازدواج آسان در میان جوانان گفت: زندگی با عشق و دوست داشتن واقعی و پیوند محبت آمیز، زوجین را به آرامش و تعالی می رساند.
وزیر دفاع با تأکید به وجود حقوق بین زوجین افزود: اگر زوجین هرکدام به حقوق خود واقف باشند بسیاری از مشکلات پیش نخواهد آمد.
وی، لباس هم بودن زن و مرد را از نکات مورد توجه میان زوجین برشمرد و تصریح کرد: زن و مرد با پوشش هم می توانند بجز خوبی چیز دیگری از هم نبینند.
سردار دهقان سازگاری و انطباق دهی ، رازداربودن زوجین را از جمله راهکارهایی برای از بین بردن اختلافات برشمرد و اظهار داشت: باید خانواده ها همراه و همسو به زوج های جوان کمک کرده و با فراهم کردن زمینه های ازدواج آسان ، مشکلات جوانان در این حوزه را کاهش دهند.
دکتر دهقان ،عبارت تفاهم نداریم را بهانه ای برای عدم تحمل احتمالی مشکلات فراروی زندگی دانست و افزود: باید برای حل مشکلات زندگی تلاش کنید.
وزیر دفاع یگانگی میان زوجین را از مهمترین ارکان زندگی مشترک خواند و گفت: باید خواسته ها و نیازهای خود را با آرامش و مهربانی با هم در میان بگذاریم.
سردار دهقان در پایان ضمن آرزوی موفقیت و شادکامی برای زوج های جوان دانشگاه صنعتی مالک اشتر اظهار امیدواری کرد: ثمره این ازدواج مبارک و فرخنده نسلی صالح و سالم برای ساختن هرچه بهتر ایران عزیز باشد.

خبرنگار و منتشرکننده: راضیه فراهانی

کد خبر: 766535

وب گردی

وب گردی