شناخت مسائل و مشکلات موجود در زمینه معماری در نمایشگاه سالانه  دعوت

" دعوت " فرصت یک روزه­ دیداری است که هر سال یک بار اتفاق می ­افتد و دانشجویان و دانش آموختگان معماری ، در کنار استادان برجسته ایرانی و خارجی ، دستاوردهای کانون را در زمینه آموزش، پژوهش و ساخت معماری مرور خواهند کرد.

به گزارش ایسکانیوز انیس اشراقی، مدیر مدیا و رسانه کانون معماران معاصر گفت: در این رویداد یک روزه، اساتید و دانشجویان آتلیه های معماری در کنار محصولات نهایی­ شان حاضر شده و در فضایی صمیمی امکان گفت­و­گو بین اساتید، صاحبنظران، معماران و دانشجویان فراهم می­ شود.

اشراقی گفت: این رویداد به صورت سالانه و به منظور معرفی و نمایش محصول نهایی کارگاه­ ها و آتلیه ­های کانون معماران معاصر برگزار می­ شود.

مدیر مدیا و رسانه کانون معماران معاصر در ادامه گفت: توجه به آموزش آلترناتیو (جایگزین)، توجه به آموزش همراه با ساخت، خلق فضای­ گفتمانی، توجه و ترویج و غنای علمی دانش میان رشته­ای، شناخت تئوری و مبانی نظری معماری، تکیه بر خلاقیت و... از اهمیت ویژه­ای برخوردار است.

اشراقی افزود: سعی ما بر این است تا با کمک دانشگاه­ ها و مراکز آموزش عالی ایران و همچنین استادان و دانش­ آموختگان دانشگاه­ ها و مؤسسات پیشرو معماری دنیا، دوره ­ها و کارگاه ­هایی را برای آشنایی دانشجویان و دانش آموختگان معماری با نظریه ها و جریان­های روز معماری دنیا برگزار کنیم.

مدیر مدیا و رسانه کانون؛ شناخت مسائل و مشکلات موجود در زمینه معماری و شهر و تلاش برای برطرف کردن آنها ، یافتن پاسخی جدید برای نیازهای واقعی و خواسته­های جهان امروز، را از دغدغه های کانون معماران معاصر دانست.

گفتنی است نمایشگاه «دعوت»، روز شنبه، بیست­ و سوم اردیبهشت­ ماه 1396 از ساعت 16 الی 22 در محل کانون معماران معاصر واقع در میدان صنعت، خیابان حسن سیف، کوچه دوم، پلاک 7 برگزار خواهد شد و بازدید از آن برای عموم علاقمندان آزاد است.

منتشر کنده : زهره حاجیان

700700

کد خبر: 766608

وب گردی

وب گردی