سئات ایبیزا مدل 2017 قیمت گذاری شد

سئات در انگلستان قیمت ایبیزا مدل 2017 را اعلام کرد که در نمایشگاه خودروی ژنو ماه مارس رونمایی عمومی شده بود.

به گزارش ایسکانیوز، نسل پنجم سئات ایبیزا که در بارسلون اسپانیا ساخته شده دارای طراحی نوین و فضای داخلی بیش تر، تکنولوژی های جدید و گزینه های موتور نوین است.

این رقیب فورد فیستا دارای قیمت پایه 13130 پوند بوده و در پنج نسخه S، SE، SE تکنولوژی، FR و نسخه ممتاز Xcellence عرضه می شود. مدل S این خودرو با چراغ های خودکار و ترمز اضطراری خودکار عرضه می شود و تنها شیشه های جلوی آن برقی هستند.

رینگ های آلیاژی 15 اینچی، چراغ های مه شکن جلو، برف پاک کن های عقب، کروز کنترل، روشنایی محیطی چند رنگ و پکیج چند رسانه ای در نسخه SE این خودرو ارائه می شوند در حالی که نسخهSE تکنولوژی آن دارای بسته چند رسانه ای بهتر با نمایشگر 8 اینچی بزرگ تر، ناوبری ماهواره ای، DABو دو پورت USB است. گمان می رود این نسخه پرفروش ترین مدل در بازار انگلستان باشد.

نسخه FR اسپرت این خودرو از رینگ های آلیاژی 17 اینچی، شیشه های عقب دودی و اگزوز دوگانه، بهره می برد در حالی که در کابین آن چهار حالت رانندگی، صندلی های اسپرت و فرمان تخت حسی اسپرت را القا می کنند. اصلاحات تکنولوژی در این خودرو شامل اتصال تلفن هوشمند، دیسک های ترمز عقب و سیستم تعلیق اسپرت است. نسخه ممتاز لوکس Xcellence این خودرو از روکش آلکانترا، سنسورهای پارک جلو و عقب و دوربین دید پشت بهره می برد.

ایبیزا در ابتدا با چهار گزینه موتور بنزینی شامل 1.0 لیتری سه سیلندر جدید عرضه می شود. این موتور در حالت استاندارد قدرت 75 اسب بخار تولید می کند در حالی که با توربو قدرت آن به 95 و 115 اسب بخار می رسد. این خودرو هم چنین با موتور 1.5 لیتری EVO با قدرت 1500 اسب بخار نیز موجود خواهد بود در حالی که نسخه های دیزلی اواخر سال جاری برای آن معرفی خواهند شد.

سئات ایبیزا 2017 از 21 جولای در نمایندگی های فروش انگلستان عرضه خواهد شد.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:

کد خبر: 766662

وب گردی

وب گردی