تصاویری از شاسی بلند جدید مزدا منتشر شد

مزدا موتور ماه قبل از برنامه خود برای عرضه یک شاسی بلند کراس اوور سه ردیفه جدید به نام مزدا CX-8 در ژاپن خبر  داد.

به گزارش ایسکانیوز، در حالی که این خودروساز تنها یک تصویر از کابین این مدل جدید را منتشر کرده است، تصاویر فاش شده جدید اولین نما از این خودرو نشان می دهند.

مزدا CX-8 دارای فاصله بین دو محور بیش تری است تا ردیف سوم صندلی ها را در خود جای دهد. در حالی که طراحی این خودرو در نگاه اول شبیه به CX-5 به نظر می رسد، تفاوت هایی اندک بین این دو مدل وجود دارد که با نگاهی دقیق تر مشخص می شوند. CX-8 با شیشه جلوی نسبتا صاف تر، ویژگی اسپرت کم تری دارد. هم چنین به نظر می رسد مزدا سیستم تعلیق عقب این خودرو را با ارتفاع بیش تری تعبیه کرده و شیشه لچکی عب آن نیز از CX-5 بزرگ تر است.

مزدا CX-8 دارای طول 4900 میلی متر، عرض 1840 میلی متر، ارتفاع 1730 میلی متر و فاصله بین دو محور 2930 میلی متر است. این خودرو در مقایسه با CX-5 حدود 355 میلی متر کشیده تر و 400 میلی متر بلندتر شده و 230 میلی متر فاصله بیش تری بین دو محور دارد. این خودرو از موتور 2.22 لیتری اسکای اکتیو D دیزلی پارک بهره می برد که نیروی آن از طریق گیربکس اتوماتیک شش سرعتهSKYACTIV-DRIVE به چرخ ها منتقل می شود. مزدا، CX-8 را در ساختارهای شش و هفت سرنشین ارائه خواهد کرد.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:

کد خبر: 766664

وب گردی

وب گردی