کتاب نمایشگاه سی ام منتشر می شود

مدیر روابط عمومی سی‌‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تهیه و تدوین کتاب سی‌اُمین دوره این رویداد فرهنگی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ستاد امور رسانه‌ای و خبری سی‌‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، رجبعلی سالاریان؛ مدیر روابط عمومی سی‌‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، با بیان مطلب بالا گفت: کتاب سی‌‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که شامل مهمترین فعالیت‌های انجام شده در این دوره، نقطه نظرات چهره‌های شناخته شده‌ی حوزه‌ی کتاب و همچنین بررسی مسایل عمده در این زمینه است بزودی منتشر خواهد شد.

به گفته‌ وی، مقدمات تدوین کتاب سی‌‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در حال آماده‌سازی است و این کتاب پس از پایان نمایشگاه و در اولین مراسم مربوط به حوزه‌ی کتاب رونمایی خواهد شد.

مدیر روابط عمومی سی‌‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، افزود: در روزهای پایانی نمایشگاه، همکاری‌های مترو شهرداری در زمینه‌ی اطلاع‌رسانی و تبلیغات شهری با نمایشگاه افزایش خواهد یافت و بازدیدکنندگان می‌‌توانند با سهولت بیشتر به نمایشگاه بیایند.

سالاریان در این زمینه، شماره‌ی 960670700 را به عنوان سامانه‌ی تلفنی اطلاع‌رسانی نمایشگاه اعلام کرد و گفت: در هفت روز نخست سال، بیش از هزار تماس با این سامانه گرفته شده است.

وی با بیان اینکه بیشتر این تماس‌ها در مورد راه‌های دسترسی به شهرآفتاب بوده است، ادامه داد: انتقادهای مطرح شده در تماس‌های تلفنی بیشتر در مورد مشکلات پارکینگ و مترو بوده است.

سالاریان با این توضیحات تاکید کرد: تمام موارد و انتقادهای مطرح شده از سوی روابط عمومی نمایشگاه گردآوری، بررسی و برای اقدام‌های لازم به مراجع موردنظر ارجاع داده می‌‌شود.

مدیرروابط عمومی سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، همچنین در پایان به توسعه و بهبود تبلیغات محیطی در نمایشگاه امسال اشاره کرد و گفت: امسال بیش از 90 درصد تابلوهای نصب شده برای اطلاع‌رسانی در محوطه‌ی نمایشگاه دوزبانه هستند تا بازدیدکنندگان داخلی و خارجی بتوانند از آنها بهره ببرند.

سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «یک کتاب بیشتر بخوانیم» از 13 تا 23 اردیبهشت در مجموعه‌ی نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود. مجموعه‌ی شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.

دریافت کننده: بخشی پور/

502

کد خبر: 766800

وب گردی

وب گردی