سرور اختصاصی ایران برای راه اندازی آدوبی کانکت

در این مقاله سعی شده است یکی از نیاز های سازمان های دولتی و شرکت های خصوصی با نیروی انسانی بالا را موشکافی کنیم .

به گزارش ایسکانیوز، هر سازمان برای افزایش دانش کارکنان خود موظف به برگزاری کلاس آموزشی و افزایش مهارت کارمندان خود می باشد . اما در دنیا مجازی امروز ، برای بالاترین بازدهی و پایینترین هزینه چه راهکاری های پیشنهاد شده است . در پاسخ باید گفت ، با توجه به اینکه ایجاد یک کلاس مجازی آنلاین می تواند بهترین راهکار ارزانترین پیشنهاد برای برگزاری دوره های حرفه ای باشد . در صورتی که می خواهید نسبت به داشتن یک بستر حرفه ای برای راه اندازی ویدیو کنفرانس به صورت آنلاین اقدام کنید در نگاه اول نیاز به یک سرور اختصاصی خواهید داشت .

سرور اختصاصی ایران برای راه اندازی آدوبی کانکت (Adobe Connect)

اگر به دنبال خرید سرور اختصاصی برای راه اندازی کلاس مجازی آنلاین هستید و یا برای سازمان و شرکت خود می خواهید یک وبینار راه اندازی کنید و همچنین در صورتی که سازمان شما به دنبال ایجاد یک بستر حرفه ای برای وب کنفرانس می باشد ، باید بدانید که مبین هاست این امکان را دارد تا بر روی سرور اختصاصی ایران این سرویس را با بالاترین کیفیت و قیمت به همراه لایسنس نامحدود ارائه دهد . قابل ذکر است که در مبین هاست برای نصب و کانفیگ آدوبی کانکت آخرین ورژن این برنامه پر کاربرد ارائه می گردد . اکثر سازمان هایی که به دنبال راه اندازی یک بستر آموزش مجازی هستند با ایجاد یک LMS حرفه ای می توانند نسبت به توانمند سازی نیرو های خود برای آموزش بهتر از سرویس با کیفیت Adobe Connect استفاده کنند . نصب و کانفیگ این نرم افزار با توجه به اینکه نیاز است تا بالاترین کیفیت و سرعت برای کاربران آن ایجاد شود بر روی سرور اختصاصی از ایران پیشنهاد می شود . مبین هاست همچنین در صورتی که شما تمایل داشته باشید تا نصب و کانفیگ این نرم افزار بر روی سرور های سازمان شما انجام شود با بهترین تعرفه و قیمت نصب نرم افزار ویدیو کنفرانس شرکت آدوبی این امکان را دارد تا نیاز شما را مرتفع کند . این نکته قابل ذکر است که شرکت مبین هاست با توجه به اینکه در حوزه ارائه خدمات میزبانی و ارائه سرور های اختصاصی قدرتمند متخصص محسوب می گردد ، این امکان را دارد تا بالاترین کیفیت را برای راه اندازی این سرویس کلاس مجازی آنلاین فراهم آورد .

چه سازمان هایی مشتریان آدوبی کانکت محسوب می شوند ؟

اکثر سازمان های دولتی و شرکت های با نیروی انسانی بالا ، در جهت افزایش توانمندی کارکنان خود می توانند نیازمند این سرویس بسیار حرفه ای شرکت آدوبی باشند . اکثر دانشگاه های مجازی برای راه اندازی کلاس های آنلاین مجازی از جمله مهمترین مشتریان این سرویس بر روی سرور اختصاصی ایران شرکت مبین هاست می باشند . همچنین ارگان های فرهنگی کشور برای راه اندازی کلاس های مجازی قرآن و آموزش مجازی قرآن از آدوبی کانکت استفاده می کنند . اگر سازمان شما به دنبال بهره گیری از این نرم افزار کلاس آنلاین مجازی ، و راه اندازی ویدیو کنفرانس های حرفه ای می باشد ، می توانید با مراجعه به وب سایت شرکت مبین هاست با آدرس https://www.mobinhost.com نسبت به گرفتن یک مشاوره رایگان در جهت ارائه بهترین سرویس از این نرم افزار با بهترین کارایی استفاده کنید .

برای دسترسی آسان تر به Mobinhost می توانید از طریق آدرس و تلفن این شرکت با کارشناسان فنی و فروش در جهت ارائه سرویس هماهنگی لازم را انجام دهید ، قابل ذکر است که شرکت مبین هاست برای سازمان ها دولتی و شرکت های رسمی امکان ارائه فاکتور رسمی را دارد .

آدرس : تهران ، بزرگراه شهید چمران ، خیابان باقرخان ، پلاک 42 واحد 12

تلفن تماس : 02166573866 – 02166570779

Mobinhost.com

کد خبر: 766810

وب گردی

وب گردی