کنعانی مقدم: با محکوم کردن دولت کسی به جایی نمی رسد/ بنا نیست در مناظره به دنبال افشاگری، هتک حرمت و تخریب دیگران باشیم

عضو جبهه ایستادگی گفت: آقایان درخصوص بحث اقتصادی باید فعالیت های خود را بیان کنند زیرا با شعار دادن و محکوم کردن دولت کسی به جایی نمی رسد.

حسین کنعانی مقدم عضو جبهه ایستادگی با بیان این که منطق مناظره منطق محاکمه نیست، در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز، گفت: در مناظره باید افراد به برنامه ها و دیدگاه های خود برای ریاست جمهوری نسبت به مسایل کلان کشور اظهار نظر کنند، بنا نیست در مناظره به دنبال افشاگری، هتک حرمت و تخریب دیگران باشیم زیرا با اصول اخلاق اسلامی و با منطق رقابت های سیاسی صحیح نیست.

وی ادامه داد: ما باید روش مان روش صحیح باشد، با روش های ترامپیست نمی شود رای جمع کرد و در صورت رای جمع کردن این گونه جمع آوری رای شرعی نیست به این دلیل که ما با ایجاد یک فضای غبارآلود سیاسی به دنبال ماهی گرفتن از آب گل آلود خواهیم بود.

کنعانی مقدم افزود: درخصوص اصولگرایان به نظر می رسد که رئیسی توانسته با آرامش و با بیان اعتقادات و روش هایش محوریتی در جریان اصولگرایی ایجاد کند و توان نمایندگی تعداد وسیعی از تفکرات اصولگرایی را دارد، گرچه برای رای آوردن نیازمند آرای خاکستری است اما عمدتا اصولگرایان به دنبال این هستند که شخص رئیس جمهور شفاف و خیلی کامل مسایل را مطرح کند.

وی با اشاره به این که در مناظره ها بین شش نامزد انتخابات ریاست جمهوری هیچ کدام به بیان شفافیت برنامه ها نپرداختند، ادامه داد: ممکن است این افراد برنامه و کتاب داشته باشند، اما در این مناظره ها مردم بیشتر خواستار صراحت بیان از سوی نامزدها هستند نه محکوم کردن یکدیگر.

عضو جبهه ایستادگی درپاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا قالیباف و رئیسی به نفع یکدیگر کنار می کشند، گفت: تاکتیکی که در جمنا بحث شده مبنا بر این بوده است که اگر انتخابات به دور دوم کشیده شود لازم است رئیسی و قالیباف هر دو حضور داشته باشند، اگر بنا است در دور اول پیروز شوند براساس بررسی نظرسنجی ها اگر کسی بالاتر از بقیه قرار داشت نفر دیگر به نفع دیگری کنار رود، این قطعی است و به نظر می رسد که کسانی که نخواهند این تفکر را بپذیرند باید شکست را هم بپذیرند.

کنعانی مقدم در پایان با توجه به این که موضوع مناظره پیش رو اقتصادی است، گفت: در مناظره ها مردم بیشتر منتظر هستند تا بحث اقتصادی را مورد توجه قرار دهند گرچه در بحث سیاست خارجی من هیچ موضع شفاف و جدی از نامزدها درخصوص آمریکا، رژیم صهیونیستی، مقاومت و مسایلی که در منطقه داریم ندیدم اما مباحث اقتصادی اثرگذار است.

وی تصریح کرد: به نظر می رسد که آقایان باید این موضوعات را شفاف بیان کنند و در مسایل اقتصادی بگویند که چگونه ما برنامه ششم و پنج ساله را اجرایی می کنیم، چگونگی عملیاتی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی، کاهش شاخص بیکاری و رونق اقتصادی را چگونه ایجاد می کنیم.

عضو جبهه ایستادگی در پایان گفت: آقایان درخصوص بحث اقتصادی باید فعالیت های خود را بیان کنند زیرا با شعار دادن و محکوم کردن دولت کسی به جایی نمی رسد.

خبرنگار: راضیه فراهانی/ تاییدکننده: سرلک

کد خبر: 766832

وب گردی

وب گردی