بیانیه هیات مدیره مجمع انجمن‌های علمی گروه پزشکی ایران در حمایت از کاندیداتوری روحانی

هیات مدیره مجمع انجمن‌های علمی گروه پزشکی ایران در حمایت از کاندیداتوری "روحانی" در انتخابات ریاست جمهوری، بیانیه داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، در بیانیه هیات مدیره مجمع انجمن های علمی گروه پزشکی ایران آمده است:

« بسم الله الرحمن الرحیم

مجمع انجمن‌های علمی گروه پزشکی ایران که جمعی از فرهیختگان و عالمان طب را در خود جای داده وظیفه می‌داند تا به رسالت خویش به عنوان یک گروه مرجع اجتماعی عمل نموده و موضع خود را در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۶ اعلام نماید.
در بین نامزدهای محترم شخصی حضور دارد که خود از فرهیختگان و اهل علم و دانش اندوزی بوده و در سابقه خویش پاسداری از حریم و آزادی دانشگاه ها و اهالی علم را دارد و آن را در یک دوره از تصدی این منصب نشان داده است. توجه ویژه دولت یازدهم به وضعیت بهداشت و درمان کشور و افزایش چشمگیر بودجه آن حاکی از درایت این دولت در تشخیص اولویت ها و نیازهای یک جامعه در مسیر توسعه بوده است. تحقق بیمه سلامت همگانی و طرح تحول سلامت شروعی نیکو برای ایجاد تغییر در نظام ارایه خدمات بهداشتی و درمانی بوده که یکی از پیامدهای مهم آن کاهش هزینه های کمرشکن ناشی از خدمات بستری و دارویی می باشد و امید داریم با مدیریت بهتر منابع و انجام برخی اصلاحات ،اثری ماندگار باقی گذارده و موجب تحقق بیش از پیش عدالت در سلامت گردد.
مجمع انجمن های علمی گروه پزشکی ایران بر خود فرض می داند که عقلانیت، اعتدال، تدبیر، صداقت و امید به توسعه را بر هرگونه عقب گرد ارجح دانسته و رای خود به آقای دکتر حسن روحانی را نمودی از شناسایی و انتخاب اصلح بداند، فلذا از همکاران فرهیخته و گرامی و عموم شهروندان عزیز دعوت می نماید تا در انتخابات ریاست جمهوری مشارکت پرشور و شعور داشته و به امتداد دولت تدبیر و امید برای رسیدن به توسعه پایدار رای دهند.

-دکتر ایرج فاضل
-دکتر علی نوبخت
-دکتر محمد رضا ظفرقندی
-دکتر عزت اله گل علیزاده
-دکتر سید جلیل حسینی
-دکترمحمد حسین بدخش
-دکتر علی تاجر نیا
-دکتر ناهید خداکرمی
-دکتر عبدالرسول صداقت
-دکتر بیژن صدری زاده
-دکتر غلامعلی عکاشه
-دکتر سید تقی نوربخش
-دکتر محمد وجگانی
-دکتر محمد صاحب الزمانی
-دکتر محمود شیرزاد
-دکتر سید احمد جلیلی
-دکتر رهبر مژدهی آذر
-دکتر محمد تقی جغتایی»

دریافت کننده:زهراپورعادل/انتشاردهنده:آرش محمدی

703

کد خبر: 766903

وب گردی

وب گردی