یکپارچه‌سازی نرم‌افزارهای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران تا مهرماه

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران از یکپارچه سازی نرم‌افزارهای آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی تهران تا مهرماه 96 خبرداد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر علی جعفریان با اعلام این مطلب گفت: گزارش یکپارچه سازی نرم‌افزارهای آموزشی در شورای عالی دانشگاه علوم پزشکی تهران ارائه شده است و امیدواریم از مهر 96 بتوانیم این نرم‌افزار را تهیه کنیم و هر مساله‌ای که به آموزش مربوط می‌شود را در آن نرم‌افزار داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه جذب دانشجوی خارجی در این دانشگاه روند رو به رشدی را طی می­‌کند تصریح کرد: هدف­گذاری که برای دانشگاه وجود دارد این است که تا سال97، بالغ بر 1000 دانشجوی بین‌المللی جذب کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 650 دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی تهران در حال تحصیل هستند گفت: 5 درصد دانشجویان این دانشگاه خارجی هستند که این تعداد دانشجوی خارجی برای کشور ایران مناسب است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه داد: در رابطه با جذب دانشجوی خارجی مشکل منابع دانشگاه بسیار جدی است چرا که هم در شهریه‌هایی که دریافت می ­شود محدودیت وجود دارد و هم در زیرساخت‌هایی که ایجاد می­‌شود باید سرمایه‌گذاری شود. این در حالی است که بودجه­‌های دولتی نیز کفاف این کار را نمی­‌دهد اما با وجود این محدودیت­‌ها قطعا تا سال 97 دانشگاه علوم پزشکی تهران می ‌تواند به هدف­‌گذاری خود در جذب 1000 دانشجوی خارجی برسد.

منبع: ایسنا

دریافت کننده و انتشار دهنده: پارسا فرخوی

201

کد خبر: 767027

وب گردی

وب گردی