کشف 42 هزار عدد انواع داروی نیروزای در محمودآباد

فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری دو متهم به قاچاق کالا و کشف بیش از 42 هزار عدد انواع داروی نیروزا قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال در شهرستان "محمودآباد" خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از میزان،سردار سید محمود میرفیضی گفت: در راستای مقابله با قاچاق کالا و داروهای غیر مجاز در استان مازندران، ماموران انتظامی شهرستان محمودآباد با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از فعالیت دو قاچاقچی دارو با خبر شدند.

وی تصریح کرد: ماموران با استفاده از شگردهای خاص دریافتند، دو متهم به قاچاق کالا با استفاده از یک واحد مسکونی در یکی از خیابان‌های شهر اقدام به دپوی داروهای نیروزای غیرمجاز می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به هماهنگی‌های قضائی، گفت:ماموران در اقدامی غافلگیرانه ضمن دستگیری متهمان در بازرسی از این واحد مسکونی بیش از ۴۲ هزار عدد انواع دارو و ۲۳ کیلوگرم پودر نیروزای غیرمجاز به ارزش دو میلیارد ریال را کشف کردند.

سردار میرفیضی از تشکیل پرونده برای متهمان خبر داد و افزود: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا از تشدید این طرح طی روزهای آینده در استان خبر داد وگفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز از اولویت برنامه‌های پلیس در سال اقتصاد مقاومتی، تولید - اشتغال است.

دریافت کننده:زهرا پورعادل/انتشاردهنده:زهره حاجیان

700/703

کد خبر: 767144

وب گردی

وب گردی