فراخوان مسابقه «داستان‌نویسی رضوی» منتشر شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان کارگروه کودک و نوجوان پانزدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی امام رضاعلیه‌السلام فراخوان مسابقه «داستان‌نویسی رضوی» را با هدف ترغیب کودکان و نوجوانان به مطالعه در حوزه ادبیات رضوی، منتشر کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از اداره‌ کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، پانزدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام به مناسبت سال‌روز میلاد با سعادت حضرت علی‌‌ابن ‌موسی‌‌الرضا(ع)، حضرت فاطمه معصومه(س) و بزرگداشت حضرت احمدبن موسی(ع) همزمان با دهه کرامت در سراسر کشور برگزار می‌شود.
کودکان و نوجوانان می‌توانند با محورهای موضوعی «امام رضاعلیه‌السلام»، «وقایع زندگی ایشان» و «آیین‌های بومی زیارت» که در فراخوان مسابقه «داستان‌ نویسی رضوی» آمده است، در این مسابقه شرکت کنند.
در مسابقه داستان‌نویسی رضوی، مخاطبان در گروه‌های سنی 7 تا 10 سال، 13 تا 11 و 14 تا 16 سال می‌توانند ‌آثارشان را ارایه دهند.
در این فراخوان آمده است: ضروری است نویسنده اثر یک نفر و آثار متناسب با سیره رضوی و موضوع جشنواره باشد. هر شرکت کننده می‌تواند حداکثر سه اثر در بخش داستان کوتاه رضوی ارسال کند.
علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه تا یکم خرداد 1396 مهلت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره بفرستند.
بخش‌های مسابقه‌ای کارگروه کودک و نوجوان جشنواره رضوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سال 1396 هم‌زمان با دهه کرامت برگزیدگان خود را معرفی خواهد کرد.
گفتنی است فراخوان کلی کارگروه کودک و نوجوان پانزدهمین جشنواره امام رضا(ع) شامل بخش‌های فرهنگی (نشریه‌نگاری، کتاب‌سازی، کاردستی) ویژه‌ی کودک و نوجوان، (قصه‌گویی) ویژه‌ی بزرگ‌‌سال، ادبی (شعرسرایی) ویژه کودک و نوجوان (داستان‌نویسی) ویژه کودک و نوجوان و بزرگ‌سال و هنری (سرود، پویانمایی) ویژه کودک و نوجوان در پایگاه اطلاع رسانی کانون به نشانی www.kanoonnews.ir منتشر شده است.

دریافت و انتشار: سلیمی

500

کد خبر: 767191

وب گردی

وب گردی