علوی: شرکت‌نکردن در انتخابات راه را برای طمع‌کاران به کشور باز می‌کند

یک عضو شورای مرکزی فراکسیون مستقلین ولایی با تاکید بر اینکه «حضور مردم در پای صندوق‌های رای پشتوانه‌ای برای نظام اسلامی است» گفت اگر در انتخابات شرکت نکنیم راه را برای کسانی که به کشور طمع دارند و به دنبال افکار پلید هستند، باز می‌کنیم.

به گزارش ایسکانیوز، سیدمحسن علوی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه «حضور مردم در انتخابات بیعت با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رای اعتماد به نظام است» گفت که این رای پشتوانه‌ای برای حفظ خون شهدا و نظام اسلامی است. قطعا حضور پر شور در پای صندوق‌های رأی وظیفه همگانی است.

وی با تاکید بر لزوم پرشور کردن فضای انتخابات و دعوت از همه برای حضور در پای صندوق‌های رای گفت: ما با حضور پرشور در انتخابات اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان می کشیم.

این نماینده اصولگرای مجلس با بیان اینکه «انتخابات فرصتی برای اصلاح امور کشور است» گفت: ای کاش این امر در فضایی صمیمی و دوستانه و رعایت اخلاق انجام می‌شد. متاسفانه در مناظرات اخلاق زیرپا گذاشته شد حال اینکه جامعه به اخلاق نیازمند است.

علوی در پایان تاکید کرد که اگر در انتخابات شرکت نکنیم نه تنها باعث ضعف در جامعه خواهیم شد که راه را برای کسانی که به کشور طمع دارند و به دنبال افکار پلیدی هستند باز می‌کنیم تا آنها به نظام دست اندازی کرده و در امور مختلف تجاوز کنند. قطعا با حضور پرشکوه در انتخابات چنین اتفاقی نمی افتد.

302/302

کد خبر: 767468

وب گردی

وب گردی