موسوی: حضور مردم در انتخابات پشتوانه قوی برای نظام است

یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس گفت: مشارکت مردم در انتخابات از اهمیت بسزایی برخوردار است و هر چه حضور بیشتر باشد در صحنه‌های بین‌المللی پشتوانه قوی‌تری خواهیم داشت.

به گزارش ایسکانیوز، سیدابوالفضل موسوی اظهار کرد: آنچه در جمهوری اسلامی همواره مورد تاکید بوده مشارکت و رای مردم است که تثبیت نظام را هم نشان می دهد.

وی افزود: البته باید در نظر داشته باشیم چالش های زیادی در کشور وجود دارد، اما هر اندازه که حضور مردم بیشتر باشد ما در صحنه های بین المللی دارای پشتوانه قوی‌تر خواهیم بود.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: هر اندازه که مشارکت نسبت به قبل بیشتر باشد انتخابات از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود یعنی این که مردم پای جمهوریت نظام و مردم سالاری ایستاده اند.

این نماینده اصلاح طلب مجلس در ادامه با تاکید بر مشارکت جدی مردم در انتخابات گفت: اگر رئیس جمهور مستقر در دور دوم نیز انتخاب شود و رای بیشتری آورد، یعنی سیاست های چهارساله وی مورد تایید مردم است و این مساله تشویق می کند تا رئیس جمهور تلاش کند گزارش خوبی را به مردم نسبت به عملکردش ارائه دهد.

نماینده مردم یزد در مجلس در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اگر فردی مشارکت نکند و یا رای ندهد به معنای مخالفت است، حتی رای ممتنع نیز موافق محسوب نمی‌شود، لذا مردم باید در انتخابات شرکت کرده و به کاندیدایی رای دهند تا خود را در نظام مردم سالاری اثبات کنند.

302/302

کد خبر: 767470

وب گردی

وب گردی