مونتلا: یک امتیاز ارزشمند به دست آوردیم

سرمربی میلان از تساوی تیمش در خانه آتالانتا راضی است و همچنین می خواهد در میلان بماند.

به گزارش ایسکانیوز، از چارچوب رقابت های سری آ ایتالیا، آتالانتا میزبان میلان بود و این بازی حساس در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید. وینچنزو مونتلا سرمربی میلان پس از بازی در کنفرانس خبری گفت:

آتالانتا تیم بسیار خوبی است و به همین دلیل بازی سخت و متعادل بود. موفقیت آنها اتفاقی نبوده است. ما در این فصل در برخی بازی ها نمایش فوق العاده ای داشتیم و وقتی کمبود چیزی را احساس کردیم سعی کردیم با روح تیمی و انگیزه آن را جبران کنیم. نتیجه تساوی عادلانه بود و من به آن افتخار می کنم.

یک امتیاز ارزشمند گرفتیم زیرا در خانه تیمی به میدان رفتیم که در این فصل تمام تیم ها را آزار داده است. آتالانتا از ما استحکام بیشتری داشت. ما در مقابل لاتزیو و فیورنتینا برتری داشتیم اما متاسفانه امتیاز از دست دادیم. در کل ما به آتالانتا اجازه زیادی برای درخشش ندادیم. مونتولیوو نمایش قدرتمندی داشت و تجربه اش را در اختیار تیم گذاشت. او به چنین شبی نیاز داشت.

همچنین می خواهم از رومانیولی و دی شیلیو تشکر کنم که با وجود آنکه کاملا آماده نبودند اما به میدان رفتند و بازی کردند. کارلوس باکا بینش و رویکرد خوبی داشت و به خاطر همین از او ممنونم.

مونتلا در مورد آینده اش در میلان گفت: تنها فکر من این است که فعلا به آینده فکر نکنم و به زمان حال تمرکز کنم. در حال برنامه ریزی با باشگاه هستیم. برای تمرینات پیش فصل به چین می رویم و 3 یا 4 جولای تمرینات را آغاز می کنیم. احساس می کنم باشگاه به من ایمان دارد. من به بازیکنانم افتخار می کنم و پروژه بسیار مهمی اینجا وجود دارد. من هیچ نوع مشکلی نمی بینم.

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشاردهنده:

602

کد خبر: 767518

وب گردی

وب گردی