مدیر برنامه های ناطق: موکلم پیشنهاداتی دارد اما حضور در پرسپولیس برایش بهتر است

سعد ناطق ملی پوش عراقی یکی از مدافعان مد نظر برانکو برای فصل بعد است.

به گزارش ایسکانیوز، مدیر برنامه های سعد ناطق، مدافع مد نظر باشگاه پرسپولیس عنوان کرد که موکلش پس از اتمام لیگ عراق به ایران سفر خواهد کرد.

او در خصوص پیشنهاد باشگاه المرخیه قطر و پرسپولیس به این بازیکن، گفت: پیشنهاد این باشگاه قطری به ناطق صحت دارد و حدود 3 هفته پیش این پیشنهاد به دست او رسید اما پیشنهاد پرسپولیس برای این بازیکن بهتر است و مطمئناً در تهران شرایط بهتری خواهد داشت.

وی ادامه داد: من به عنوان مدیر برنامه‌های ناطق می‌گویم که او با وجود پیشنهادهایی که دارد با هیچ باشگاهی قرارداد نبسته و این روزها به دلیل بازی‌های عقب‌ افتاده‌ای که در لیگ عراق دارد نتوانسته به ایران بیاید.

مرتاض در خصوص اینکه چرا ناطق آمدنش به ایران این قدر طولانی شده، اظهار داشت: از دو هفته قبل قرار بود که او به ایران بیاید اما به دلیل همان بازی‌های عقب‌ افتاده‌ای که گفتم آنها 3 روز یک بار بازی می‌کنند. قرار بود جمعه به تهران بیاید اما به دلیل بازی امروز مقابل الزورا که دربی آنها به حساب می‌آید نتوانست راهی تهران شود اما قرار است بعد از این بازی حدود 5 روز به آنها استراحت بدهند تا شاید در صورت فراهم شدن شرایط صبح سه‌شنبه به تهران آمده و بعد از انجام کارها سه‌شنبه شب به عراق بازگردد.

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشاردهنده:آرش محمدی

602

کد خبر: 767593

وب گردی

وب گردی