کنسرت رضا یزدانی در خانه همایش برگزار شد

اولین شب از سلسله شب های خانه همایش که بناست با محوریت برنامه های فرهنگی هنری به صورت ماهانه اتفاق بیفتد، پنجشنبه و جمعه 21 و 22 اردیبهشت برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی خانه همایش، در نخستین شب از این شبها، کنسرت آنپلاگد رضا یزدانی با حضور مردم و استقبال هنرمندان روی صحنه رفت. این اولین کنسرت آنپلاگد رضا یزدانی در تهران بود. در اولین شب از سلسله برنامه های فرهنگی شبهای خانه همایش چهره هایی نظیر مهتاب کرامتی، احسان عبدی پور، حمیدرضا صدر، الهام پاوه نژاد، نگار آذربایجانی، امیر پوریا و هنرمندان عرصه موسیقی و تیاتر حضور داشتند.

شب های خانه همایش که زیرمجموعه ای از فعالیت های موسسه فرهنگی هنری عبداللهی است، با هدف ایجاد فضایی خاص برای معاشرت و همنشینی فرهنگ دوستانِ علاقه مند، با اهالی هنر شکل گرفته است. در این سلسله شب ها که بناست به صورت رویدادهایی پیوسته و ماهانه برگزار شود، شرکت کنندگان می توانند در فضایی ویژه، رویدادی را تجربه کنند که فقط یک بار رخ می دهد و هرگز تکرار نخواهد شد؛ رویدادی که به منظور سلیقه سازی برای مخاطبانش فرصت هم صحبتی با هنرمندان و فرهنگ سازان را فراهم خواهد کرد.

500

کد خبر: 767710

وب گردی

وب گردی