سایت‌های اینترنتی آموزش کشت ماری جوانا مسدود شد/ سوءاستفاده سوداگران مرگ از فضای مجازی برای تبلیغ مواد مخدر

معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر از مسدود شدن سایت‌های اینترنتی آموزش کشت ماری جوانا خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان پرویز افشار معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: در روزهای اخیر برخی با سوء استفاده از امکانات فضای مجازی اقدام به تبلیغات دروغین مواد مخدر می کردند.

وی افزود: بیشتر مطالب منتشر شده در این سایت ها به آموزش نحوه کشت و تولید، چگونگی نورپردازی و نحوه آبیاری موادی چون گل و ماری جوانا بود.

معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: مطالب منتشر شده، مربوط به گروه خاصی نبوده و مدیریت سایت های متخلف، با سوداگران حوزه مواد مخدر بود.

افشار ادامه داد: عوامل ستاد مبارزه با مواد مخدر پس از شناسایی و تحت نظر گرفتن فعالیت آن ها و اطمینان از تخلف سایت های مذکور با ارسال گزارش مکتوب به پلیس فتا موضوع را با این مجموعه در میان گذاشتند.

وی با اشاره به همکاری سازمان های بهداشتی و حمایتی و همچنین نهاد های فعال در عرصه پیشگیری از اعتیاد افزود: اطلاعات بسیاری در خصوص فعالیت سایت های متخلف، مبنی بر آموزش کشت و تولید دو ماده افیونی گل و ماری جوانا به ستاد مبارزه با مواد مخدر رسیده بود که سرانجام با پیگیری ستاد و ارایه گزارش، توسط پلیس فتا مسدود شد.

افشار تأکید کرد: تبلیغات دروغین در مورد عدم ایجاد وابستگی در مصرف ماده گل و ماری جوانا در این سایت ها به هیچ عنوان صحت ندارد.

منتشر کننده : زهره حاجیان

700700

کد خبر: 767786

وب گردی

وب گردی